در اجتماع بسیجیان شهرستان بردسکن مطرح شد؛

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: «دفاع مقدس»، از الطاف خفیه الهی است

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: دفاع مقدس یکی از قطعات تاریخی در کشور ایران و از الطاف خفیه الهی است که موجب بیداری مردم و فعال‌سازی ظرفیت‌ها شد.
کد خبر: ۶۱۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 25September 2023

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: «دفاع مقدس»، از الطاف خفیه الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در اجتماع پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و بسیجیان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جوادالائمه علیه‌السلام بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بهترین خوبی‌ها ظهور و بروز کرد و ایران در این دوره خود را شناخت.

وی افزود: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تمام عِده و عُده به میدان آمده بود ولی لشکر الهی روح الله با امکانات کم توانست سازماندهی لازم را پیدا کند و دلیرانه در برابر دشمنان دفاع کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در ادامه به دسیسه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: وحدت جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

طائب گفت: محور نبرد و عملیات کفر در دنیای امروز یهود عنودی است که امروز در اسرائیل ظهور کرده است و راهبردی جز ایجاد جنگ و فتنه ندارد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز، اسرائیل محوریت مبارزه کفر علیه اسلام است، خاطرنشان کرد: تحریم ایران به‌عنوان کشوری که اغلب تجهیزات نظامی خود را از آمریکا خریده بود، زیان بزرگی برای آمریکا محسوب می‌شد ولی تحریم‌ها آغاز و تاکنون به شدیدترین حالت ادامه دارد که پیروز میدان جنگ تحریم‌ها و جنگ ترکیبی، ایران اسلامی متکی به مردم است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم براساس مکتب جامع امام خمینی (ره) با کشورهای مختلف تعامل کرد که موجب عزت اسلام شد.

طائب تصریح کرد: انتقام سخت، زمانی انجام می‌شود که علمدار جبهه کفر یعنی آمریکا به زمین زده شود از طرف دیگر باید پرسید که جبهه کفر چرا حاج قاسم را شهید کرد؟ به این دلیل است که حاج قاسم نماد حضور تفکر اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه مأموریت فرماندهان دفاع مقدس، اسلحه به دست گرفتن نبود بلکه مدیریت عملیات‌ها بود و این روند در جبهه مقاومت تداوم دارد، بیان داشت: اگر فرماندهی اسلحه به دست گرفت یعنی نیروی مؤثر ندارد اما حضرت محمد (ص) و همه ائمه اطهار (ع) در غربت، مجبور شدند خودشان به میدان دفاع بیایند و در دفاع فرهنگی از اسلام ناب محمدی (ص) به شهادت رسیدند ولی امروز مردم، امامین انقلاب اسلامی و نائبان امام زمان (عج) را با تمام وجود حمایت می‌کنند؛ ان‌شاءالله امام زمان (عج) به زودی خواهند آمد ولی برای فرماندهی و تنها نخواهد ماند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در مورد انتقام سختی که مطالبه‌ی به حق همه مردم است با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که سیلی اول را مردم به آمریکا زدند، ادامه داد: سیلی دوم این است که هیمنه آمریکا در سراسر دنیا شکسته شود که شده است و در این راه، سیلی سایبری را خوردند؛ سیلی سوم، خروج آمریکا از منطقه است تا تمام رژیم‌های دست‌نشانده منطقه به خصوص رژیم غاصب اسرائیل، دیگر پشتیبانی نداشته باشند؛ سیلی چهارم و مهمترین راهبرد به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجازات قطعی عاملان و آمران است لذا دشمن، دیگر خواب راحت ندارد و هر لحظه منتظر مجازات است.

طائب تأکید کرد: تحریم‌ها مانند دوران دفاع مقدس، از الطاف خفیه الهی است تا ملت ایران اسلامی خود را پیدا کرده و ظرفیت‌ها را فعال کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار