رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد؛

کشف بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر

سردار «کاکاوند» با تأکید بر تداوم طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان، از کشف بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر به دنبال اجرای طرح یک هفته‌ای آرامش در شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 10October 2023

کشف بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر در اجرای طرح آرامش در شهر/ تاکید بر تداوم طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «ایرج کاکاوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت‌وگویی به تشریح جزئیات اجرای طرح آرامش در شهر پرداخت و اظهار داشت: طرح آرامش در شهر با شعار «شهری عاری از معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر» به مدت یک هفته از چهارم لغایت ۱۱ مهر با بهره‌گیری از تمام توان و استعداد درون و برون‌سازمانی به‌طور همزمان و سراسری در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس برابر تاکیدات فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر پاک‌سازی چهره شهر‌ها از حضور خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر و نیز در راستای ارتقاء میزان رضایتمندی شهروندان، برخورد قاطع و همه‌جانبه با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاک‌سازی نقاط آلوده سراسر کشور از حضور معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در قالب طرحی با عنوان آرامش در شهر به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتی و پیش‌دستانه، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کاکاوند در ادامه به تشریح دستاورد‌های اجرای موفقیت آمیز طرح پرداخت و خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح آرامش در شهر ظرف مدت با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی همکارانم در رده‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور بیش ۲ هزار و ۷۶۰ نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در معابر عمومی شناسایی، دستگیر و جمع‌آوری شدند که از این تعداد شش هزار و ۸۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر و بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر معتاد متجاهر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت زمان اجرای یک هفته‌ای طرح آرامش در شهر علاوه بر انهدام ۵۶ باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۲ هزار سوداگر مرگ، بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در اجرای این طرح پلیس را یاری کرده اند، تصریح کرد: از آنجایی که پاک سازی چهره شهر‌ها از لوث اعتیاد برای کاهش نگرانی جامعه و خانواده مسئولیتی ملی و همگانی است، بی‌شک هم‌افزایی، تعامل و ارتباط دو سویه با دستگاه‌های مسئولیت دار در تمام مراحل اجرای طرح بسیار حائز اهمیت بود.

وی در پایان با تأکید بر تداوم اجرای این گونه طرح‌ها در راستای برقراری و تامین امنیت و آرامش خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست دارم هرگونه اطلاعات و اخبار خود درخصوص خرید و فروش موادمخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار