فرمانده انتظامی سرپل ذهاب:

امنیت و صلابت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

سرهنگ‌ شاه حسینی با تاکید بر اینکه امنیت بالاترین نعمت است، گفت: خدا را شاکریم که میهن اسلامی‌مان به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران، کشوری امن و با ثبات است و مردم نیز در آرامش زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 11October 2023

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب:مجاهدت شهدا برای حفظ، ثبات و تامین امنیت بسیار ارزشمند استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ‌ «نوذر شاه‌حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ضمن تکریم صبر و استقامت مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: شهادت و مجاهدت شهدای انتظامی برای حفظ، ثبات و تامین امنیت بسیار ارزشمند است؛ تا جاییکه هیچ کاری در کشور تا این اندازه ارزشمند نیست و این افراد افتخاری برای کشور و انقلاب اسلامی هستند. 

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه شهادت یک مرگ تاجرانه است، یعنی شهدا در راه رضای خدا و برای امنیت و آرامش مردم جان خود را از دست داده‌اند که این کار بزرگی است، بیان کرد: دو نعمت سلامت و امنیت برای مردم بسیار ضروری است؛ لذا امنیت بالاترین نعمت است که خدا را شاکریم میهن اسلامی‌مان به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران، کشوری امن و با ثبات است و مردم نیز در آرامش زندگی می‌کنند.

سرهنگ‌ شاه‌حسینی گفت: در اتفاقات اخیر در کشور، نیروهای سبزپوش انتظامی برای آرامش کشور، جان خود را فدا کردند، الگوی از دلاورمردی و غیرت و مردانگی از خود برجای گذاشتند، و ما باید راه معنوی آنان را ادامه دهیم. 

وی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی جان خود را کف دست گرفته و برای حراست از مردم و این مرز و بوم فدا می‌کند و این اطمینان خاطر به مردم می دهد که آرامش و امنیت در کنار دیگر نیروهای مسلح در جامعه فراهم کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها