دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت کردند تا با شرکت در راهپیمایی حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه، حمایت خود را از مردم مسلمان نشان دهند.
کد خبر: ۶۲۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ - 12October 2023

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «‌رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان و «‌اسدالله عباسی» استاندار گیلان با صدور پیامی، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت کردند تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی حماسی حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه، حمایت خود را از مردم مسلمان نشان دهند.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «طوفان الاقصی» یکبار دیگر توان گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین را در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده و ایستادگی در برابر جنایات رژیم غاصب و جعلی سرزمین قدس و حامیان استکباری آن به نمایش گذاشت تا جایی که مقام معظم رهبری فرمودند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم، خورده است.

عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.

قطع یقین در تحقق وعده الهی پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مبنی بر «رژیم غاصب، رفتنی است»، به زودی جهانیان شاهد محو و نابودی کامل و قطعی غده چرکین و سرطانی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز خواهیم بود.

بدینوسیله اینجانبان ضمن محکومیت هرگونه اقدامات سران و تصمیم‌گیرندگان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در نوار غزه مبنی بر بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی؛ از همه مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت می‌کنیم تا با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه، حمایت خود را از مردم مسلمان نشان داده که بی‌شک ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار