دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای از مردم این استان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهر در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.
کد خبر: ۶۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 12October 2023

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای از مردم استان خراسان رضوی دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهر در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

این مراسم در مشهد بعد از اقامه نماز جمعه از باب الجواد تا چهارراه شهدا برگزار خواهد شد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم و وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام، انقلاب اسلامی و توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کسب نموده، تبدیل به یک نیروی باایمان و توانمندی شده که قادر است پیچیده‌ترین عملیات‌ها را در کانون‌ قدرت رژیم صهیونیستی انجام دهد.

عملیات ترکیبی و غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن‌دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت استکبار جهانی شد. جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و سجد شکر به‌جا می‌آوریم.

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد از حیث نظامی و امنیتی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده، با همان خوی وحشی‌گری، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیان بیگناه و با یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار درصدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ضمن محکوم کردن این اقدامات جلادان کودک‌کش رژیم صهیونیستی، از آحاد مختلف مردم باایمان و فهیم استان و مشهد مقدس دعوت می‌نماید در راهپیمایی که به همین مناسبت در روز جمعه ۲۱ مهرماه برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

این راهپیمایی در شهر مقدس مشهد پس از اقامه نمازجمعه از باب‌الجواد (ع) حرم مطهر رضوی به‌طرف چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار خواهد ‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها