در گردهمایی ضد صهیونیستی حوزویان خراسان رضوی:

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی: براندازی اسلام، فلسفه شکل‎‌گیری اسرائیل/ مسئله فلسطین، پیشانی جنگ تمدن‌ها در عصر آخرالزمان است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: طوفان الاقصی شرایطی را ایجاد کرد که آمریکا باور کند از طریق اسرائیل نمی‌تواند به رؤیای جهان‎خواری خود دست پیدا کند. ظهور نزدیک است و این مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 12October 2023

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی: براندازی اسلام، فلسفه شکل‎‌گیری اسرائیل/ مسئله فلسطین، پیشانی جنگ تمدن‌ها در عصر آخرالزمان استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گردهمایی بزرگ طلاب و حوزویان استان که در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه امروز در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، با اشاره به آیه ۳۹ سوره مبارکه فتح اظهار داشت: ذات اقدس پروردگار در قرآن کریم می‌فرماید «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» یعنی به مسلمانان‌که مورد قتل و جنایت قرار گرفته‌اند، رخصت جنگ با دشمن داده شد زیرا آن‌ها از این دشمن سخت ستم کشیده‌اند و همانا خدا بر یاری آن‌ها قادر است.

وی افزود: این یک وعده صادق الهی است که خداوند عالم در آن وعده داده نصر خود را نصیب و روزی کسانی خواهد کرد که برای خدا قیام می‌کنند و دغدغه اقامه دین خدا را دارند.

تغییر توازن قدرت به نفع اسلام

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همه این سرزمین‌ها در ابتدا متعلق به امپراتوری عثمانی به‌عنوان یک حکومت اسلامی بود اما اروپایی‌ها که توان تحمل یک حکومت اسلامی یکپارچه را نداشتند، ابتدا با خدعه و توطئه این امپراتوری را دچار فروپاشی کردند و پس از آن هم هر منطقه از آن را میان خود تقسیم کردند؛ به‌گونه‌ای که منطقه عراق، مصر، عربستان و فلسطین را انگلیسی‌ها برای خود برداشتند و اردن، سوریه و چند کشور دیگر را به حاکمیت فرانسوی‌ها سپردند. با این حال، اکنون پس از ۷۵ سال در سرزمینی که قرار بود قتلگاه مسلمانان باشد و آغاز استیلای همه‌جانبه صهیونیست‌ها از آن صورت بگیرد، آتش مهیبی بر سر این صهیونیست‌های جنایتکار باریدن گرفت و توازن قدرت به نفع اسلام تغییر کرد.

علم‌الهدی ادامه داد: پس از تجزیه امپراتوری عثمانی، غرب اراده کرد تا یک غده سرطانی در بین همه این کشورها قرار دهد و به همین دلیل، ذیل فرضیه هولوکاست، ادعای سرزمین موعود یهود را تا تشکیل حکومت اسرائیل دنبال کرد تا یک رژیم نابکار و پست در این منطقه شکل بگیرد.

اسرائیل به دنبال سرکوب قدرت سیاسی اسلام

عضو خبرگان رهبری در تشریح دو راهبرد اصلی تشکیل رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا گفت: تشکیل اسرائیل براساس دو هدف اصلی صورت گرفت؛ یکی از بین بردن اسلام و سرکوب کردن قدرت سیاسی آن و دیگری برای شکل‎دهی به کانون قدرت جدید برای غربی‌ها تا همه ثروت‌های منطقه در خدمت اراده شیطانی و استکباری غرب قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: آن‌ها از ابتدا به جنایات وحشیانه و تجاوزات ظالمانه روی آوردند و کار به جایی رسید که وقتی ضعف دولت‌های اسلامی را دیدند و در سرتاسر گسترده بلاد مسلمان، جاسوسان و عوامل خود را پراکنده کردند، افسانه نیل تا فرات را به‌عنوان یک آرمان قدیمی صهیونیستی در ذهن پروراندند تا منطقه اسلامی را با رویای کثیف تصرف کامل نیل تا فرات جایگزین کنند.

فلسطین، آتش‎بار اسلام علیه صهیونیست‌ها است

امام‌جمعه مشهد خاطرنشان کرد: به همین دلیل این‌ها رویکردی را در دستورکار قرار دادند که بر مبنای آن به جای مدیریت کردن فلسطینیان، نسل‌کشی و قتل‌عام دسته‌جمعی دنبال شود. نمونه این رویکرد را در ماجرای حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه صبرا و شتیلا دیده‌ایم؛ آن زمان که شارون ملعون اراده کرد تا زن و مرد و کودک و پیر را در این اردوگاه قتل‌عام کند و این تنها تجربه ما از جنایت صهیونیست‌ها نبود. به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی، غده سرطانی کشورهای مسلمان تلقی می‌شود.

وی تأکید کرد: از رژیم صهیونیستی با سه تعبیر اصلی یاد می‌شود؛ یکی غده سرطانی برای جهان اسلام، دوم پایگاه استکبار جهانی در منطقه و دیگری عامل براندازی اساس اسلام اما اکنون که عملیات طوفان الاقصی با اراده ذات اقدس پروردگار و سرانگشت عنایت امام زمان (عج) آغاز شده، در حقیقت خط پایانی بر همه منویات استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی در این منطقه است و فلسطین را به جایی رسانده تا این منطقه به جای آن‌که نقطه اجرای جنایت غرب باشد، به آتش باری علیه صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

طوفان الاقصی، نفی تضمین حیات در اسرائیل

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: طوفان الاقصی تضمین حیات و زندگی را از صهیونیست‌ها گرفت و این‌قدر قصه بالا گرفته، رئیس‌جمهور آمریکا با کمال وقاحت و بی‌شرمی ادعا می‎کند که ۱۴ آمریکایی به قتل رسیده‌اند و ما این را تحمل نمی‌کنیم. این چه ناجوانمردی است؟ ۷۵ سال زندگی این ملت زیر آتش اسرائیل با شهادت و اسارت ادامه پیدا کرده و برایتان مشکلی نیست اما اکنون که ۱۴ آمریکایی ناپاک به درک واصل شده‌اند، شما ابراز انزجار می‌کنید؟

علم‌الهدی افزود: بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی مشابه با بیان امام راحل در واکنش به عملیات فتح‌المبین بود؛ آن زمان که امام خمینی (ره) پس از آن عملیات فرمودند ما پیشانی و بازوی رزمندگان مجاهد این عملیات را می‌بوسیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم پس از عملیات طوفان الاقصی به‌صراحت تأکید کردند که اجرای این برنامه ضدصهیونیستی تماماً به اراده خود فلسطینی‌ها بوده اما ما بازو و پیشانی رزمندگان مقاومت را می‌بوسیم.

فلسطین، پیشانی جنگ تمدن‌ها در عصر آخرالزمان

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه تقابل فلسطین و رژیم صهیونیستی، پیشانی جنگ تمدن‌ها در عصر آخرالزمان است، خاطرنشان کرد: ساموئل هانتینگتون بیش از دو دهه قبل اعلام کرده بود که در دوران جنگ تمدن‌ها، زمان نبرد با تمدن اسلامی فرارسیده زیرا این‌ها معتقد به مهدویت و حاکمیت جهانی هستند و به‌تدریج، قدرت خود را در گستره عالم پراکنده می‌کنند. اکنون صف مقدم در برابر تهاجم این آمریکایی‌های جهان‎خوار، مرد و زن و کودک فلسطینی هستند که اجازه نمی‌دهند دشمن جلو بیاید و اسلام را براندازی کند. طوفان الاقصی شرایطی را ایجاد کرد که آمریکا باور کند از طریق اسرائیل نمی‌تواند به رویای جهان‎خواری خود دست پیدا کند و این شهادت‌هایی که عزیزان رزمنده فلسطینی به درگاه خدا تقدیم می‌کنند و جنایت‌های مشدد صهیونیست‌ها در غزه، همه نشانه اجرای یک حقیقت است و آن زمینه‌سازی کامل برای ظهور امام زمان (عج). ظهور نزدیک است و این مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار