رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

آمار شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش/ «طوفان الاقصی» زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» تحولات فلسطین را آزمونی برای راستی‌آزمایی مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: تکانه‌های «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد و آزادگان جهان، منطقه‌ی بدون این رژیم اشغالگر را جشن خواهند گرفت.
کد خبر: ۶۲۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ - 14October 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم سالروز تأسیس این سازمان که صبح امروز (شنبه) در سالن همایش‌های کوثر برگزار شد، با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، اظهار داشت: شهدا ولی‌نعمت انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: مجموع شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ۱۳۹ نفر هستند که ۲۸ شهید روحانی و ۱۱۱ شهید غیر روحانی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هدف تأسیس این سازمان را افزایش معنویت، تقویت معارف دینی و باور‌های اسلامی در میان کارکنان و خانواده‌های ارتشی دانست و افزود: یکی از اهداف مهم تأسیس عقیدتی ارتش تبلیغ خدمات ارتش، اطلاع‌رسانی از حماسه‌آفرینی‌ها، جهادها، مبارزات و چهره نورانی و مکتبی ارتش در میان مردم و سایر ملل است.

وی درباره دستاورد‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید به میان مردم رفت و ارتش را از منظر آن‌ها دید؛ آن‌گاه مشاهده خواهید کرد که ارتش مکتبی، معنوی، ولایی، انقلابی، خدوم، باسواد، متدین، بابصیرت، صبور، سلحشور، دانشمند، قوی، حاضر در صحنه و بازدارنده در برابر دشمن است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو محبوب‌ترین سازمان‌ها در میان مردم است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی در میان مردم بسیار مهم است و ارتش در این راستا جزو رتبه‌های برتر قرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این سازمان توانسته وظیفه اطلاع‌رسانی را به خوبی انجام دهد، افزود: در این سازمان همکاران ما از جان مایه می‌گذارند و شبانه‌روز کار می‌کنند تا انتظارات را برآورده کنند و پاسخگوی وجدان سازمانی خود باشند.

وی با اشاره به کسب مقام اول ارتش در مسابقات قرآنی در سطح نیرو‌های مسلح اظهار داشت: مدیریت، تلاش و مهندسی بالایی صورت گرفته تا این موفقیت‌ها کسب شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی  در ادامه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه کشورمان اشاره و تأکید کرد: ما باید در شیوه‌های تبیین به‌روز باشیم و برای این منظور باید توانمند شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به تحولات سرزمین‌های اشغالی فلسطین خاطرنشان کرد: تحولات فلسطین یک امتحان برای راستی‌آزمایی مدعیان حقوق بشر است که آیا ملت بی‌دفاع فلسطین را به راستی جزو بشر به حساب می‌آورند؟

وی با بیان اینکه نتانیاهو یزید زمان است، افزود: امروز از نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس جز اعمالی که از یزید شنیده‌ایم، نمی‌بینیم. نتایاهو دقیقاً نماد یزید و یزیدیان است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امت اسلامی باید به میدان بیاید، گفت: تاریخ ثابت کرده که یزید و یزیدیان زمان قطعاً طعم تلخ شکست غیرقابل ترمیم را احساس کرده و به‌طور کامل‌ شکست خواهند خورد و این وعده الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: به لطف الهی دیر یا زود تکانه‌های «طوفان الاقصی» صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد و آزادگان جهان، منطقه‌ی بدون این رژیم اشغالگر را جشن خواهند گرفت؛ ان شاءالله.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار