رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

خون شهدای غزه سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شد

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» با بیان اینکه تمکین نکردن در برابر ظلم و فساد، درس ابدی عاشورا و امام حسین (ع) است، گفت: خون شهدای غزه سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 18November 2023

خون شهدای غزه سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خانواده‌ها و کارکنان مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم (ع) منجیل به تبیین و واکاوی نشانه‌های مؤمن حقیقی بر اساس حدیثی از امام رضا (ع) پرداخت و اظهار داشت: شخصیت مؤمن حقیقی با رعایت سه اصل کلیدی رازداری، سازگاری با مردم و صبر شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر اهمیت رازداری، پرده‌پوشی از عیوب دیگران و دیدن خوبی‌های آن‌ها افزود: آراستگی به این ویژگی از خداوند متعال یکی از نشانه‌های مؤمن حقیقی است؛ چرا که خداوند که همه‌چیز را می‌داند، رازداری می‌کند؛ ولی ما با اطلاعات جزئی که به دست می‌آوریم، راز‌های خود و دیگران را برملا می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مدارا کردن و سازگاری با مردم را به‌عنوان ویژگی دیگری از مؤمن حقیقی عنوان کرد و افزود: سازگاری با مردم از مستحبات شرعی است که دین مبین اسلام ما را به آن ترغیب کرده و اختصاص به مردم مسلمان ندارد، بلکه با غیرمسلمانان نیز باید مدارا کرد و رفتار متناسب داشت.

وی صبر، تاب‌آوری و مقاومت را به‌عنوان ویژگی سوم مؤمن حقیقی دانست که از امامان معصوم به ارث برده است و ادامه داد: اسلام ناب اندیشه مقاومت و نترسیدن از فریب‌های دشمن است؛ مقاومت مردم غزه و ظلم آشکار امروز صهیونیست‌ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین به عرش رسیده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمان جهاد در راه خدا کوتاه نمی‌شود تا ارزش مقاومت بر همگان آشکار شود؛ همان‌طور که امام حسین (ع) با آن همه مظلومیت در کربلا پیروز میدان شد و ظالمان شکست خوردند، مردم غزه با خون خود پیروزی را رقم زد‌ه‌اند و قطعاً پیروزِ این جنگ نابرابر هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار