رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین ارتش منطقه است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین ارتش منطقه است، گفت: آگاهی و قدرتمندی جوامع اسلامی عاملی بازدارنده در برابر تحرکات دشمنان است.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 10December 2023

ارتش جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین ارتش منطقه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان تیپ ۲۸۸ شهید سلیمان هاشم زهی و مرکز آموزش ۰۸ شهید «ابراهیم نوری» نزاجا خاش با اشاره به آیه ۸۲ سوره مبارکه مائده، دشمن‌شناسی را از ضروریات زندگی دانست و اظهار داشت: بزرگ‌ترین دشمنان امت اسلام، یهود و مشرکان هستند. اگر تاریخ یهود و جنایت‌های آن‌ها را بررسی کنیم به خوبی به محتوای این آیه پی می‌بریم؛ چنان‌که در این روز‌ها جنایات و تهدیدات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه، سوریه و لبنان نیز گواهی بر این مدعاست.

حجت‌الاسلام محمدحسنی آگاهی و قدرتمندی جوامع اسلامی را عاملی بازدارنده در برابر تحرکات دشمنان برشمرد و گفت: اگر امروز جوامع اسلامی را آگاه نکنیم، برنامه جنایتکاران درباره سایر کشور‌ها نیز تداوم خواهد یافت؛ بنابراین برای رسیدن به نقطه بازدارندگی ضمن آگاهی باید با قدرت‌افزایی مداوم گام‌های بلندتری برداریم.

وی ارتش ایران را یکی از قوی‌ترین ارتش‌های منطقه خواند و با اشاره به آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال افزود: طبق این آیه دستور آماده‌باش همه‌جانبه مسلمانان در برابر دشمنان با ارتقاء آموزش‌ها و مجهز شدن به سلاح‌های روز داده شده تا از این طریق موجبات هراس کفار از نیروى رزمى مسلمانان فراهم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر رعایت موازین حفاظتی خاطرنشان کرد: راه جلوگیری از نفوذ دشمنان رعایت اصولی مسائل حفاظتی است، پس تا می‌توانید بر این امور مراقبت داشته باشید تا دشمنان را از دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها