تظاهرات گسترده در ایرلند و ایتالیا در محکومیت قتل عام مردم غزه

هزاران نفر در ایرلند و ایتالیا در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به خیابان آمدند.
کد خبر: ۶۲۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 14October 2023

تظاهرات گسترده در ایرلند و ایتالیا در محکومیت قتل عام مردم غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، امروز جمعه دوبلین، پایتخت ایرلند و شهر‌های رم و شهر ونیز ایتالیا شاهد تظاهرات و تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت کشتار‌های دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه و شهر‌های کرانه باختری اشغالی بود.

تظاهرکنندگان در شهر دوبلین و شهر‌های ایتالیا از سران سیاسی خود و اتحادیه اروپا خواستار اقدام فوری در توقف فوری قتل عام و پاکسازی نژادی صهیونیست‌ها ضد مردم بی‌پناه غزه و ارسال کمک‌های اولیه آب، غذا، دارو و تأمین جریان برق غزه شدند.

تظاهرکنندگان خواستار تحریم همه جانبه «اسرائیل» در محکومیت جنایات ضد انسانی علیه مردم فلسطین و به ویژه ضد مردم بی‌پناه غزه شدند.

راهپیمایان تاکید کردند که راهپیمایی‌ها و تظاهرات ضد صهیونیستی خود را برای تحت فشار قرار دادن مقامات سیاسی در اروپا برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در مقابل کشتار‌های خونین نژادپرستانه صهیونیست‌ها ادامه خواهند داد.

گزارش‌های خبری و ویدئویی دریافتی از اروپا حاکیست که تظاهرکنندگان در شهر رم ایتالیا در حمایت از فلسطین با پلیس درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار