شهید«حسین اسماعیلی مبارکه؛

فوز شهادت به همه افراد نمی‌رسد

در وصیت نامه شهید «حسین اسماعیلی مبارکه» آمده: شهیدان باید الگو و سرمشق دیگران باشند و هستند اگر اینگونه نباشند به فوز شهادت نمی‌رسند.
کد خبر: ۶۲۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴ - 16October 2023

فوز شهادت به همه افراد نمی رسد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین اسماعیلی مبارکه» دوم اردیبهشت ۱۳۳۸ در روستای جعفرآباد از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند و سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. حسین به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش شهید شد.

بخشی از از وصیت‌نامه شهید «اسماعیلی مبارکه»؛

از کجا شروع کنم که شهید زنده است و زنده از مرده خبر می‌دهد که بدانید شهید زنده و جاوید است و (شهدا) کسانی هستند که جان خود را و خون خود را در راه اسلام و قران و آیین و مکتب اسلام داده‌اند. شهیدان الگو و سرمشق دیگران باید باشند و هستند. خدایا دعای من بنده ضعیف حقیر و مسکین این بود: خدایا مرا علم و آگاهی ده که خود را بشناسم، بعد از اینکه خودم را شناختم تو را بشناسم و بعد از تو حجت خودت را بشناسم که کسی که خود را شناخت خدا را شناخته است.

خدایا من بارها از تو خواستم که توفیق شهادت را نصیب من گردانی که من نفهمیدم و درک نکردم که فوز شهادت به همه افراد نمی‌رسد و کسانی نصیبشان می‌شود که لایق بوده باشند. خدایا اگر صلاح می‌دانی این توفیق را به من بده که این قطره خونی که در رگ و پوست من است در راه تو ریخته شود.
 
خدایا اگر از من یک عملی دیدی که شان یک انسان مسلمان و مومن نبوده مرا ببخشی و مرا عفو کنی. خدایا من قدرت توانایی عذاب آخرت را ندارم. خدایا  انگیزه و قدرتی به من عنایت کن که در راه تو ثابت قدم باشم و در فکر تو باشم که می‌فرمایی در قرآن الا بذکر الله تطمئن القلوب یاد خدا و ذکر خدا آرامش بخش دل‌هاست. گفتی ای اگر بنده من مرا یاری کند یعنی اسلام و قرآن و دین من را یاری کرده من هم او را یاری خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار