نیویورک‌تایمز از قریب الوقوع بودن حمله «اسرائیل» به نوار غزه خبر داد

یک روزنامه آمریکایی به نقل از سه افسر رژیم صهیونیستی از قصد تل‌آویو برای راه اندازی یک عملیات نظامی زمینی گسترده در نوار غزه با ده‌ها هزار نظامی صهیونیست خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 15October 2023

نیویورک‌تایمز از قریب الوقوع بودن حمله «اسرائیل» به نوار غزه خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» به نقل از سه تن از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گزارش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به زودی آماده می‌شود تا با ده‌ها هزار نظامی صهیونیست به نوار غزه حمله کند به امید آن‌که شهر غزه را تحت تصرف خود قرار دهد و رهبری فعلی این منطقه را از بین ببرد.

نیویورک‌تایمز گزارش کرد، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هدف نهایی آن، از بین بردن سلسله مراتب سیاسی و نظامی حماس است. این حمله، احتمالاً بزرگ‌ترین عملیات زمینی رژیم صهیونیستی از زمان حمله ۲۰۰۶ این رژیم موقت به لبنان محسوب خواهد شد.

سه افسر ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این اولین مورد از زمان حمله ۲۰۰۸ رژیم صهیونیستی به غزه محسوب می‌شود که رژیم موقت در آن تلاش می‌کند زمینی را تصاحب کرده یا حداقل برای مدت اندکی آن را تحت کنترل بگیرد.

این روزنامه آمریکایی سپس به تبعات این حمله زمینی احتمالی صهیونیست‌ها اشاره کرد و نوشت، این عملیات خطر گرفتار کردن رژیم صهیونیستی در چندین ماه نبرد خونین شهری، هم بر فراز زمین و هم در تونل‌ها به دنبال دارد.

نیویورک‌تایمز سپس ادامه داد که احتمال می‌رود در پی اقدام رژیم صهیونیستی برای راه‌اندازی یک عملیات زمینی در نوار غزه، حزب‌الله که از متحدان نیرو‌های مقاومت حماس محسوب می‌شوند و دارای مجموعه وسیعی از موشک‌های نقطه‌زن و نیروی زمینی است، با گشودن یک جبهه دوم در مقابل رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان، به این حمله رژیم موقت واکنش نشان دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی هنوز رسماً اعلام نکرده که قصد حمله به غزه را دارد، اما تأیید کرده است که تیم‌های شناسایی این رژیم برای مدت کوتاهی روز جمعه هفته گذشته وارد نوار غزه شدند و ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی خود برای یک جنگ زمینی را افزایش داده است.

در حال تکمیل...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار