حزب‌الله لبنان: تجهیزات و نفرات صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مقر نظامی رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی حنیتا را با موشک هدف قرار داده و به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی آسیب وارد کرده است.
کد خبر: ۶۲۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳ - 15October 2023

حزب‌الله لبنان: تجهیزات و نفرات صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی حانیتا واقع در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در ادامه پاسخ به کشتار و زخمی‌کردن غیرنظامیان و خبرنگاران، مبارزان مقاومت اسلامی عصر امروز یکشنبه مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حانیتا را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در نتیجه این اقدام مبارزان مقاومت دو تانک مرکاوا و یک نفربر مورد اصابت قرار گرفت و شماری از نظامیان ارتش دشمن کشته و زخمی شدند.

گفتنی است، طی امروز ۵ موشک ضدتانک از لبنان به سوی اراضی اشغالی شلیک شد و علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که الجلیل غربی واقع در شمال اراضی اشغالی با بیش از ۱۰ فروند موشک که از سوی جنوب لبنان پرتاب شده بودند هدف قرار گرفته شده است.

رسانه‌های عبری زبان از برخورد این موشک‌ها به شهرک صهیونیستی نهاریا در نزدیکی رأس الناقوره و شهرک صهیونیستی شلومی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سوی اراضی اشغالی شلیک شده اما برخی از این موشک‌ها به اراضی اشغالی نرسیده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۳۰ موشک به سوی الجلیل غربی شلیک شده اما تلفاتی را در پی نداشته است.

مقامات رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌هایی که در حدفاصل ۹ کیلومتری از مرزهای اراضی اشغالی و لبنان حضور دارند خواستند که به پناهگاه بروند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار