رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی:

صهیونیست‌ها انتقام شکست در برابر عملیات «طوفان‌الاقصی» را از مردم می‌گیرند

حسن‌پور گفت: رژیم صهیونیستی انتقام شکست تاریخی خود در حمله برق‌آسای مبارزان فلسطینی در عملیات «طوفان‌الاقصی» را بزدلانه از مردم بی‌پناه می‌گیرد.
کد خبر: ۶۲۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 18October 2023

صهیونیست‌ها انتقام شکست در عملیات «طوفان الاقصی» را از مردم می‌گیرندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در رابطه با جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها که منجر به ویران شدن بیمارستانی در غزه شد، اظهار داشت: آنچه امروز در غزه می‌گذرد، مصداق بارز کشتار دسته‌جمعی و جنایت علیه بشریت است. رژیم جعلی اسرائیل با بی اعتنایی نسبت به نفرت جهانی مردم آزاده دنیا و علی‌رغم تمام قوانین بین‌المللی به طرز وحشیانه به سیاست‌های غیر انسانی و نژادپرستانه در سرزمین‌های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی در کشتار مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان ندارد و انتقام شکست تاریخی در حمله برق‌آسای «طوفان‌الاقصی» را بزدلانه از مردم بی‌پناه می‌گیرد.

حسن‌پور افزود: رژیم کودک‌کش با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیه، اقدام به مجازات دسته­‌جمعی ساکنان این منطقه‌ی محروم کرده و شب گذشته با بمباران بیمارستان «المعمدانی» بیش از هزار نفر از کودکان و زنان را قتل عام کرد و جامعه بشیریت را در بهت فرو برد؛ از سوی دیگر با مظلوم­‌نمایی و گزارش­‌های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم­‌نمایی و تطهیر هیولای دیوسیرت خود کرد.

وی ادامه داد: اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ضمن محکومیت این جنایات بی‌سابقه که با پشتیبانی شیطان بزرگ آمریکا انجام می‌شود، بر دفاع از آرمان‌های قدس شریف تاکید دارند و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه مردم بی‌پناه غزه و تلاش همه‌جانبه برای توقف ماشین جنگی این رژیم و نابودی کامل این غده سرطانی را اعلام می‌دارند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اضافه کرد: اصناف و بازاریان سراسر کشور به‌ویژه بسیجیان اصناف آمادگی دارند به فرمان ولی امر مسلمین جهان در مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیست و ریشه‌کن شدن این غده سرطانی، بذل جان کنند.

حسن‌پور با یادآوری نقش اصناف و بازار در دفاع مقدس هم گفت: همان روحیه در جوانان اصناف و بازار وجود دارد و به توفیق الهی با الهام از ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار و پیشکسوتان جهاد و شهادت، اسرائیل و اربابش آمریکا جهان خوار را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

در همین رابطه امروز از نماز ظهر و عصر و همزمان با برگزاری تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی (ره) بازار، در سراسر کشور نیز چنین تجمعی در محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها برگزار شد و عده‌ای از بازاریان و اصناف در سبزه‌میدان بازار نیز پرچم رژیم منحوس صهیونیست‌ها را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار