یادداشت/ فهیمه روح‌‍اللهی

پیکرهای کوچک در پتوهای خونی

خوی فرعونی امریکا و اسراییل، بی‌گناهان و به ویژه کودکان بسیاری را به تیغِ جفا ذبح کرده است، اما هرگز نتوانسته مقاومت جانِ آنها را بشکند.
کد خبر: ۶۲۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ - 19October 2023

پیکرهای کوچک در پتوهای خونیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - فهیمه روح‌اللهی؛ غزه این روزها در آتش ظلم دشمنانِ خدا به خون نشسته است و جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، نقطه عطفی است که سرعت اضمحلال این رژیم را تندتر می‌کند. جالب اینجاست که از سرِ ترس، این حمله را به حماس نسبت می‌دهد!

گرگ پیر به اسرائیل سفر کرده است. تردیدی درباره حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی وجود ندارد زیرا به دفاع از این رژیم کودک‌کش افتخار می‌کند. سوال اینجاست که چرا بایدن اکنون به یک منطقه جنگی آمده است؟
CNN در یادداشتی علت را بیان می‌کند:

« ... زیرا بایدن به دنبال نشان دادن حمایت قاطع این کشور برای از بین بردن حماس است و در عین حال بر راه‌های بشردوستانه و کاهش رنج غزه تاکید دارد.»

ادعاهایی مضحک و احمقانه!

تنها چند ساعت از بمباران بیمارستان المعمدانی می‌گذرد و بایدن در آغوش گرم نتانیاهو استقبال می‌شود. پاهای گرگ روی فرش قرمز است از خون به‌ناحق‌ ریخته شده کودکان غزه؛ خونی که هنوز گرم است. او قدم می‌گذارد بر استخوان‌های شکسته کودکانی که به جای گرمای آغوش مادر بر خاک خفته‌اند. گرگ، کودک نمی‌شناسد و تنها دریدن آموخته است.

فرعون در گذشته نیز از ترس نابودی، کودکان بسیاری را کشت و شگفتا که تاریخ تکرار می‌شود و هر زمانه فرعون خویش را دارد.

قرآن بارها داستان فرعون و فرعونیان را ذکر کرده است؛ ذکری که هدفش اشاره به تاریخ نیست بلکه فراخوانی است برای همه زمان‌ها تا چراغی روشن کند مقابل جویندگان حقیقت و بدانند که فرعون‌ها، تا انسان هست، وجود دارند و باید آنها را شناخت و مقابلشان ایستاد. خوی فرعونی امریکا و اسراییل، بی‌گناهان و به‌ویژه کودکان بسیاری را به تیغِ جفا ذبح کرده است، اما هرگز نتوانسته مقاومت جانِ آنها را بشکند. فرعون زمانِ موسی(ع)، ادعای خدایی داشت و می‌خواست مقابل حق بایستد، اما خداوند قادر و حکیم، موسی(ع) را به دست خودِ او و در کاخش بزرگ کرد و بنیادش فرو ریخت. وقتی تسلیم حق نباشی، فنا سرنوشت محتوم توست.

و اکنون فرعون‌های زمان هم‌پیمان شده‌اند که مقابل حق بایستند و زهی خیال باطل. قبر خویش حفر می‌کنند و به‌زودی در باتلاق ظلم‌های خویش مدفون خواهند شد.

کوچکی مظلومانه پیکرهای پیچیده در پتوهای خونی مقابل چشم دنیا، خوی درنده رژیم صهیونیستی را فریاد می‌کند. لازم نیست کارشناس باشی یا مبارزِ میانه میدان، مسیحی باشی یا مسلمان؛ فقط کافی ست مادر باشی یا پدر تا عمق فاجعه، جانت را شعله‌ور کند. جان‌های شعله‌ور فرعون را نابود می‌کنند. پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار