در پیام امام جمعه مه‌ولات درپی جنایات صهیونیست‌ها در غزه آمد؛

«فلسطین» کانون تقابل استکبار و اسلام است

حجت‌الاسلام «زاهدی» با صدور پیامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.
کد خبر: ۶۲۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 20October 2023

«فلسطین» کانون تقابل استکبار و اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام «داوود زاهدی» امام جمعه شهرستان مه‌ولات با صدور پيامی جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه غزه محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ .«قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چراکه مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

با ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیست و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم‌خورده اسلام می‌سوزد، امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی، عدالتخواهی و آزادیخواهی خود را پس می‌دهند.

روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و جنایت و نسل‌کشی این رژیم در کشتار و حمله به کودکان و پناه‌بردگان به بیمارستان غزه موجب فوران خشم و نفرت جهانیان از رژیم اشغالگر قدس شد.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادیخواهی در جریان است. در یکسو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هرگونه جنایتی دست می‌زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می‌باشند.

اینجانب جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار