طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: اسرائیل محور شرارت‌ها در جهان/ صهیونیست‌ها در خطوط مقدم عملیاتی توان رویارویی با حماس را ندارند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: رژیم جعلی اسرائیل محور اکثر شرارت‌ها در جهان است و آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ هر کجا که می‌خواهد جنایتی را مرتکب شود از صهیونیست‌ها استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۲۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 21October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: اسرائیل محور شرارت‌ها در جهان/ صهیونیست‌ها در خطوط مقدم عملیاتی توان رویارویی با حماس را ندارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه تحولات فلسطین که با حضور طلاب مدرسه علمیه امام سجاد علیه‌السلام مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز در پهنه جهان جنایتکارتر از صهیونیست‌ها وجود ندارد.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل محور اکثر شرارت‌ها در جهان است و آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ هر کجا که می‌خواهد جنایتی را مرتکب شود از صهیونیست‌ها استفاده می‌کند.

این مسئول ضمن تبیین چگونگی اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها، ادامه داد: در ۷۵ سالی که رژیم اشغالگر قدس در فلسطین ساکن شده‌ است یک روز هم مردم مظلوم فلسطین از شر این جنایتکاران در امان نبودند؛ منتهی در هر مقطع راهبرد آن‌ها در قبال ساکنان اصلی این سرزمین متفاوت بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به تحولات اخیر غزه اشاره کرد و گفت: به تعبیر اشغالگران صهیونیست، غزه یک زندان رو باز بزرگ است که جمعیت دو میلیونی در آن زندگی می‌کنند و از زمین، هوا و دریا محدود هستند. برای اینکه مردم این منطقه تقویت نشوند هرآنچه مورد استفاده آن‌ها است اندازه‌گیری می‌شود؛ بر همین اساس عملیات «طوفان الاقصی» که برای اسرائیلی‌ها قابل تصور نبود به حیثیت آن‌ها ضربه زد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: این روزها دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانانش در خطوط مقدم عملیاتی توان مقابله با حماس را ندارند و لذا مردم عادی، مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی را هدف قرار می‌دهند و این جز ددمنشی عامل دیگری نیست.

وی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در اوج است و در عالم شرارتی نیست که از آن فروگذار باشند و این جنایات دل هر انسان دارای وجدانی را می‌آزارد از سوی دیگر این جنایات، انزجار مردم ایران و ملت‌های جهان را به همراه دارد.

این مسئول گفت: بسیاری از کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، متوجه ضعف این رژیم شدند و از اشتباه خود صرف‌نظر کردند و این از دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی به شمار می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امروز بالا بردن سطح منازعه از حد منطقه به سطح بین‌الملل به کمتر از چند دقیقه وقت نیاز دارد و ظرف چند دقیقه می‌شود منازعه غزه را به جنگ جهانی تبدیل کرد که طرف‌های منازعه نسبت به این موضوع آگاهی دارند اما اگر این اتفاق رخ دهد تلفات انسانی چندین برابر می‌شود.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا به این حقیقت اشاره داشته‌اند که سپهبد شهید سلیمانی دست جبهه مقاومت را پر کرد؛ بر همین اساس جمهوری اسلامی پشتوانه بلامنازع و قطعی جبهه مقاومت است.

وی ابراز داشت: افکار عمومی جهان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌پذیرد و این عدم پذیرش باعث تقابل افکار عمومی جهان با اسرائیل می‌شود، آن هم در وضعیتی که دشمنان در رسانه‌های بی‌شماری که در اختیار دارند به صورت شبانه‌روزی در حال دروغ‌پردازی و پخش رسانه‌ای آن هستند.

این مسئول تصریح کرد: پایان هر جنگی حتی اگر جهانی باشد آتش‌بس و صلح است، تا ظهور منجی که دیگر صلح با ظالم وجود نخواهد داشت؛ میدان جنگ در فلسطین نیز تا حدی توسعه پیدا می‌کند و طرفین به یک جمع‌بندی می‌رسند، البته جمع‌بندی رژیم صهیونسیتی این است که یک شکست جبران‌ناپذیر را متحمل شده‌اند و حتی اگر این جنگ پایان یابد، تا سال‌ها باید حیثیت از دست‌رفته خود را ترمیم کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: فرمانده معظم کل قوا بشارت داده‌اند اتفاقات فلسطین زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است؛ بر همین اساس امروزه مهم‌ترین وظیفه ما سربازی ولایت است که در این سربازی آمادگی، امید، تقویت توانمندی دفاعی و بغض از ظالم وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار