رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بهره‌گیری از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در کشف جرائم

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه برخی تعاملات با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه آزمایشگاه‌های تشخیص جرم است، گفت: در حوزه تشخیص هویت و ادله الکترونیک نیز از تولیدات این شرکت‌ها استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۲ - 24October 2023

رئیس پلیس آگاهی پایتخت: بهره‌گیری از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در کشف جرائم سردار «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما هوشمندسازی ماموریت‌های پلیس است، اظهار داشت: در این راستا تعاملات خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته‌ایم.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه برخی تعاملات پلیس با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه آزمایشگاهی است، گفت: در حوزه تشخیص هویت و ادله الکترونیک نیز از تولیدات این شرکت‌ها استفاده می‌کنیم.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در بیستمین نمایشگاه ایپاس افزود: در نمایشگاه ایپاس آخرین دستاردهای پلیس برای بهره‌گیری از عملیات‌های آینده پلیس پایتخت مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات با کیفتی در این‌ نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده که علاوه بر ماموریت‌های پلیس می‌توان در دیگر سازمان‌ها و نهادها استفاده کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار