معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه:

حماس، هیمنه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در جهان شکست

سرهنگ پاسدار بهشتی گفت: حمله حماس به اسرائیل موجب بر هم خوردن توطئه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه‌ خاورمیانه جدید شد.
کد خبر: ۶۲۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 24October 2023

حماس، هیمنه رژیم کودک کش صهیونیستی را در جهان شکستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نشستی با عنوان غزه دانشگاه مقاومت که در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه برگزار شد، حمله حماس به اسرائیل را موجب بر هم خوردن توطئه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه‌ خاورمیانه جدید دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی تلاش کرد تا روند عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با اسرائیل را رقم بزند، اما اقدام انقلابی و جهادی حماس، برنامه‌های توسعه‌طلبانه و شیطانی آن‌ها را نقش بر آب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حمله حماس به اسرائیل موجب بر هم خوردن توطئه از نیل تا فرات صهیونیست‌ها برای پیشبرد توطئه‌ خاورمیانه جدید دانست.

سرهنگ بهشتی آسیب پذیری سیستم اطلاعاتی اسرائیل و غافلگیری ارتش آن را که ضعف صهیونیست‌ها را در جهان نشان داد دومین دستاورد اقدام جهادی حماس برشمرد.

مقاومت رویکرد و واژه‌ای جهادی است

«علی عظیمی» رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه نیز مقاومت را رویکرد و واژه‌ای جهادی دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی در ادبیات سیاسی جهان وارد شد و چنان تحولی در افکار عمومی دنیا ایجاد کرده است که در دل جامعه غرب، ندای مظلومیت فلسطینیان را فریاد می‌زند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند

وی هدف رژیم صهیونیستی طی دو دهه اخیر در محاصره غزه را گسترش فقر و بیکاری در میان فلسطینیان برای وادار کردن آن‌ها به کوچ دانست و گفت: وقتی اسرائیل در توطئه اش ناکام ماند، تصمیم گرفت تا به غزه حمله و با خشونت و جنایت، آن‌ها را وادار به کوچ اجباری کند، اما با مقاومت رزمندگان حماس، شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار