فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

زنان پلیس بخشی از نظم و امنیت جامعه را برعهده دارند

سردار «حاجیان» گفت: اکثر زنان پلیس علاوه بر اینکه وظیفه تأمین بخشی از نظم و امنیت جامعه را برعهده دارند و ایفاگر نقش همسر و مادر هم هستند اما با این وجود توانسته‌اند از پس همه وظایف محوله به خوبی برآیند.
کد خبر: ۶۲۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 29October 2023

زنان پلیس بخشی از نظم و امنیت جامعه را برعهده دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شامگاه (شنبه) در جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان زن انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه پلیس کرمانشاه از وجود بانوانی بهره می‌برد که از هوش بسیار خوب و توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: امروز بدون تردید همکاران خانم در انتظامی استان را می‌توان جزو بهترین و منضبط ترین کارکنان پلیس کرمانشاه معرفی کرد چرا که وظایف محوله را به خوبی و کاملاً درست انجام می‌دهند.

سردار حاجیان تصریح کرد: اکثر زنان پلیس علاوه بر اینکه وظیفه تأمین بخشی از نظم و امنیت جامعه را برعهده دارند، ایفاگر نقش همسر و مادر هم هستند اما با این وجود توانسته‌اند از پس همه وظایف محوله به خوبی برآیند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین پس از شنیدن صحبت‌ها، خواسته‌ها و مطالب همکاران خانم در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: تغییر وضعیت ساعت کاری این دسته از همکاران خصوصاً ساعت شروع به کار آنها و اعطای تسهیلات را با جدیت پیگیری و حتماً تصمیمات لازم به نفع همکاران اتخاذ خواهد شد.

وی رسیدگی به مشکلات کارمندان خرید خدمت و برخورداری آنها از مزایای کارکنان رسمی و پیمانی را از دیگر اقدامات در دست اجرا عنوان کرد و گفت: این دسته از همکاران با کمترین توقع بیشترین بهره وری را برای سازمان داشته‌اند و حتماً مطالبات آنها پیگیری خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان و با بیان اینکه همه ما در مجموعه انتظامی استان یک خانواده هستیم و باید برای پیروزی و ارتقا شأن و منزلت خانواده خود تلاش کنیم، گفت: لازم است از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همه همکاران خانم و خانواده‌های آنها به خاطر این زحمات و حمایت‌ها قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار