یادداشت/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی

اجماع جهانی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی

محکوم کردن‌ها هیچ دردی از مردم مظلوم فلسطین دوا نمی‌کند؛ امروز روز کارزار است و انتقام و موشک جواب موشک. محور مقاومت شامل حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون، علویون، حسینیون، حیدریون، مبارزین قطیف، کشمیر و بحرین دست بر ماشه منتظر اعلام جهاد هستند.
کد خبر: ۶۲۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ - 30October 2023

اجماع جهانی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستیگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ ما اسرائیل را محکوم می‌کنیم. سازمان ملل هم محکوم می‌کند. کشورهای مسلمان هم محکوم می‌کنند. بسیاری از کشورها، سفیران اسرائیل را اخراج می‌کنند و سطح مناسبات سیاسی را تنزل می‌دهند. کشورهای عربی از سرگیری روابط با اسرائیل را منتفی می‌کنند.

اینها تنها چارهٔ درد مردم غزه، فلسطین، لبنان و سوریه نیست. اینها جایگزین خون‌های به‌ناحق ریختهٔ کودکان و زنان غزه و ضامن امنیت، آرامش و آینده آن‌ها نیست.

باید طرحی نو درانداخت. باید تصمیم جهانی گرفت. باید اسرائیل در تمام دنیا منافع خود را در خطر ببیند. اسرائیل مردم غیرنظامی ندارد. جنایت از سرتاپای هر اسرائیلی صهیونیست می‌بارد. ترحم بر این حیوانات درنده، ظلم و ستم بر کودکان بی‌پناه و دردکشیدهٔ فلسطینی است.

غزه امروز نیاز به محکوم کردن ندارد. غزه امروز مرد نبرد می‌خواهد. مردان ازجان‌گذشته‌ای که جز به نابودی اسرائیل به هیچ مصلحت و چاره‌اندیشی بزدلانه‌ای فکر نمی‌کنند.

امروز دنیا برای رهایی از شر مطلق صهیونیزم، نیاز به برق نگاه حاج قاسم دارد. چشمان میلیون‌ها نفر آزاده در دنیا به دو لب ولی امر مسلمین جهان دوخته شده است. تنها یک فرمان، یک اراده و یک حرکت برای درهم پیچاندن طومار رژیم جعلیِ وحشیِ ضدبشری اسرائیل لازم است.

خون تمام آزادگان جهان به جوش آمده و بی‌تاب و بی‌قرار، خروشان و طوفانی منتظر حکم ویرانی خانه عنکبوتند. دیگر نمی‌شود جلوی طغیان وجدان انسان‌های خشمگینی که جان‌شان از این‌همه قساوت، سبوعیت، بی‌رحمی و درنده‌خویی به لب آمده، گرفت. باید کار را تمام کرد. امروز و فردا کردن وقت‌کُشی و فرصت دادن به ادامه جنایت‌های غاصبان قدس شریف است.

امروز ارواح مطهر شهدای فلسطین، لبنان، ایران، سوریه، عراق و ناله‌های جان‌گداز مجروحین سوخته با بمب‌های فسفری و آلام گرفتارشدگان زیر خروارها آهن و بتون در ویرانه‌های غزه و اشک‌های بی‌پایان بازماندگان جنایت‌های صهیونیزم و شادی و خنده‌های بی‌شرمانهٔ صهیونیست‌‌ها بر آلام مردم غزه، خواب و خوراک و آرامش را از چشمان مردم دنیا ربوده است.

هیچ جایگزینی جز نابودی لکه ننگ صهیونیزم و غده سرطانی اسرائیل از نقشهٔ دنیا، نمی‌تواند بار این آلام و جنایت‌ها را التیام بخشد. برای نابودی جرثومه فساد، خون‌ریزی، قتل، جنایت و نسل‌کشیِ حاکمانِ ضدبشری اسرائیل، از قادر متعال و روح بلند شهدای راه حق مدد بگیریم.

محکوم کردن‌ها هیچ دردی از مردم مظلوم فلسطین دوا نمی‌کند. امروز روز کارزار است و انتقام و موشک جواب موشک. امروز تمام محور مقاومت حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، سپاه بدر، حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون، علویون، حسینیون، حیدریون، مبارزین قطیف، کشمیر، بحرین دست بر روی ماشه منتظر اعلام جهادند.

امروز در دنیا هرکسی جز به نابودی اسرائیل فکر کند، باید در انسانیت خود شک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار