اعلام همبستگی نوجوانان مشهدی با کودکان غزه+ عکس و فیلم

جمعی از کودکان و نوجوانان محله مهرآباد مشهد در حرکتی خودجوش ضمن شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع فلسیطنف انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگرد قدس اعلام کردند.
کد خبر: ۶۲۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 30October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی تحولات اخیر فلسطین و حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی که منجر به شهادت جمع زیادی از زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه شد کودکان و نوجوانان محله الزهرای مهرآباد مشهد با اجتماع خود در مسجد الزهرا ضمن اعلام همبستگی با کودکان مظلوم فلسطین، یاد و نام شهدای غزه را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید روح الله موید» امام جماعت مسجد الزهرا سلام‌الله‌علیها در سخنانی به تبیین شرایط فلسطین، غزه و جنایات رژیم صهیونیستی با زبان آینده‌سازان ایران اسلامی پرداخت.

کودکان محله الزهرا سلام الله علیها با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر جنایتکار» انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام کردند.

اعلام هبستگی نوجوانان مشهدی با کودکان غزه+ عکس و فیلم

مسجد و مجتمع فرهنگی الزهرا سلام الله علیها ضمن برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع فلسطین و غزه، کودکان و نوجوانان محله مهرآباد با شرکت در این مسابقه همبستگی خود را با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اعلام هبستگی نوجوانان مشهدی با کودکان غزه+ عکس و فیلم

اعلام هبستگی نوجوانان مشهدی با کودکان غزه+ عکس و فیلم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار