معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان خراسان رضوی:

ساختار عملیات فرهنگی و اجتماعی با ظرفیت‌های هنری معنا پیدا می‌کند

سرهنگ «طهماسبی» بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری در عملیات اجتماعی پلیس تأکید کرد.
کد خبر: ۶۲۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 30October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «حمید طهماسبی»معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان خراسان رضوی در نشست تخصصی با گروه هنری فعال تئاتر مشهد اظهار داشت: یکی از ابزار موثر در فرآیند آموزش و مشارکت‌های مردمی در راستای توسعه نظم و امنیت، بهره‌مندی از هنر و ظرافت‌های تفکر هنرمندانه است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های پلیس هوشمند توسعه عملیات اجتماعی بوده و در بُعد فرهنگی، کلام تاثیرگذار نیازمند رویکرد هنری است تا با ذائقه‌سنجی تفکرات جامعه مخاطب در ابعاد مختلف بتوان در نهادینه‌سازی فرهنگ احترام به قانون و حقوق اجتماعی و تسهیم نقش همگانی در تولید و برقراری نظم و امنیت، گام‌های استوار و موثری برداشته شود.

هنر و قدرشناسی مردم از پلیس

احسان روحی نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر نیز در این نشست گفت: جایگاه عزتمندانه پلیس در نزد مردم با قدرشناسی و قدرسپاسی مفهوم پیدا می‌کند و در این عرصه هنر می‌تواند برای تحکیم این هم‌آوایی و همنوایی، نقش بی‌بدیلی داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی همکاری و ارتباط هدفمندی با گروه‌های هنری دارد و طرح‌های اجرایی مثبتی پیش روی این عملیات گسترده و ارزشمند فرهنگی و اجتماعی قرار دارد.

در این جلسه مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان و هنرمندان حاضر در نشست به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار