در جمع فرماندهان و مسئولان فراجا؛

سرلشکر رشید: شکست رژیم صهیونیستی قطعی است/ قدرت ایران ریشه در باور‌های دینی دارد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در کنار رزمندگان و فرماندهان شجاع و با تدبیر حماس و جهاد اسلامی چیزی جز شکست عاید رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ - 31October 2023

سرلشکر رشید: شکست رژیم صهیونیستی قطعی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان، معاونان و مسئولان فراجا با بیان اینکه اهمیت و سنگینی بار مسئولیت هر سازمانی در نیرو‌های مسلح به اهمیت مأموریت و وظایفی است که در کشور بر عهده دارد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی بار مسئولیت سنگین امنیت را در پهنه وسیع جغرافیایی کشور عزیز ایران بر دوش دارد.

سرلشکر رشید ادامه داد: فرماندهان فداکار و مجاهد انتظامی با غلبه بر چالش‌ها به اجرای مأموریت‌های خود می‌پردازند و تلاش دارند نقش اجتماعی و مردمی خود در برقراری امنیت در شأن ملت بزرگ ایران را به خوبی به انجام رسانند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های قدرت یک دستگاه امنیتی - انتظامی همانند فرماندهی انتظامی از نظر امنیتی مدیریت اغتشاشات است، افزود: اغتشاشگران با حمایت کامل قدرت‌های استکباری در توهم ایجاد بی‌ثباتی در پاییز سال گذشته اقدام به تخریب خیابانی و حمله به کارکنان فداکار پلیس کردند؛ اما فرماندهان و کارکنان فداکار انتظامی با مظلومیت و اقتدار و با مدیریت عالی بحران امنیتی، از این آزمون دشوار فائق بیرون آمدند و شهدای عزیزی را هم تقدیم کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: امروز خائنانی که در خارج و تحت حمایت دولتمردان جنایتکار قدرت‌های استکباری وعده‌های پوچ و توهم‌آمیز می‌دادند، احساس شرمندگی، سرافکندگی و شکست می‌کنند.

وی گفت: قدرت برقراری امنیت از سوی فرماندهی انتظامی مقتدر ایران اسلامی بر گوش مزدوران و خائنین به ایران سیلی‌های سختی نواخته و ملت شریف ایران با حمایت از نظام جمهوری اسلامی، تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در کنار فرماندهی انتظامی تهدیدات و چالش‌های امنیتی را مدیریت کردند و این موضوع بیش از گذشته روشن شد که قدرت مستقر در ایران، ریشه در باور‌های اعتقادی، دینی، انقلابی، سیاسی و تمدنی ملت ایران دارد.

سردار رشید اضافه کرد: فرماندهی انتظامی نیز با ایستادگی در برابر ناامنی‌ها و بی ثباتی، دشمن را در باورهایش شکست داد و قدرت آن سازمان در برقراری امنیت اجتماعی و فردی موجب اطمینان خاطر مردم شریف ایران برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در زندگی کنونی و آینده آن‌ها خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در بخش دیگری از سخنان خود با ارزیابی و تحلیل تجاوزات وحشیانه و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع فلسطین گفت: اطلاعات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو در کنار فرماندهان جنایتکار رژیم صهیونیستی به هدایت تهاجم وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.

وی افزود: این امر نشان می‌دهد اقدامات آمریکا با ادعای محدود نگه‌داشتن جنگ در منطقه با توجه به ارسال هزاران بمب و موشک ویرانگر به فلسطین اشغالی و هدایت و حمایت‌های میدانی هرگز همخوانی ندارد و نشانه نفاق و دورویی دولت استکباری آمریکاست.

سرلشکر رشید تأکید کرد: به یاری خداوند بزرگ، مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین در کنار رزمندگان و فرماندهان شجاع و با تدبیر حماس و جهاد اسلامی چیزی جز شکست عاید رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار