معاون استاندار کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است

«شعبانی» گفت: رژیم صهیونیستی هم اکنون در حالت اغما قرار دارد اما آمریکا و کشورهای غربی در حال صحنه گردانی تحولات این روزهای غرب آسیا هستند و این رژیم با تنفس مصنوعی زنده است.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 31October 2023

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: تحولات امروز فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نیازمند تبیین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  افزود: بیش از هشت هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بسیاری از آنان زنان و کودکان هستند و خسارات زیادی وارد آمده است.  عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم شکست با وجود آنکه اسرائیل با انجام اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در القای شکست ناپذیری داشت.

شعبانی بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی تمام نمادهای قدرت اسرائیل درهم شکست و ساختار پوشالی این رژیم کودک کش برای جهانیان نمایان شد و اسرائیل از لانه عنکبوت سست‌تر است. رژیم صهیونیستی هم اکنون در حالت اغما قرار دارد اما آمریکا و کشورهای غربی در حال صحنه گردانی تحولات این روزهای غرب آسیا هستند و این رژیم با تنفس مصنوعی زنده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: سال گذشته راهپیمایی ۱۳ آبان با وجود تبلیغات منفی دشمنان پرشور برگزار شد و امسال نیز قطعاً این راهپیمایی پرشورتر خواهد بود. برپایی غرفه‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری مورد توجه قرار گرفته و از عموم مردم برای حضور خانوادگی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار