فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

دفاع‌ مقدس افتخاری بزرگ در تاریخ کشور است

سردار «عظیمی» گفت: دفاع مقدس افتخاری بزرگ در تاریخ کشور است و مظلومیت و فداکاری مردم کنگاور محکم‌ترین سند این افتخار است که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف حضور داشتند.
کد خبر: ۶۲۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ - 31October 2023

دفاع‌ مقدس افتخاری بزرگ و انکارناپذیر در تاریخ کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا امروز در دیدار با «علی‌حسین اسلامی‌نژاد» جانباز و یادگار دفاع مقدس در شهرستان کنگاور اظهار داشت: دفاع‌ مقدس افتخاری بزرگ در تاریخ کشور است و مظلومیت و فداکاری مردم کنگاور محکم‌ترین سند این افتخار است که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف حضور داشتند. ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های جوان انتقال یابد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز ایران اسلامی به لطف الهی، برکت خون شهدا و ایستادگی ملت در همه صحنه‌ها دشمنان و بدخواهان این ملت را شکست شده و سربلند مسیر الهی خود را ادامه می‌دهد. این مهم است که روحیه ایثار، از خود گذشتگی و اخلاصی که شهدا داشتند را بتوانیم به جوانان انتقال دهیم چنانچه درسی که شهید سلیمانی داد همه را منقلب و دوباره احیا کرد.

سردار عظیمی افزود: امروز همه وظیفه داریم در همه‌ برنامه‌های مختلف این واقعیت‌های افتخارآفرین را به خوبی تبیین و نام و یاد شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم چرا که این یادها ترسیم کننده آینده راه هستند. اگر ملت ایران فداکاری نکرده، بیدار و در رکاب حضرت امام (ره) نبودند به طور حتم نمی‌توانستیم به رژیم بعث تا دندان مسلح عراق پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار