در رایزنی با «فیصل المقداد»؛

لاوروف: گسترش دامنه درگیری‌ها به سوریه غیرقابل‌قبول است

وزیر خارجه روسیه در رایزنی با «فیصل المقداد» تصریح کرد: گسترش دامنه درگیری‌ها به سوریه غیرقابل قبول است.
کد خبر: ۶۲۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ - 31October 2023
لاوروف: گسترش دامنه درگیری‌ها به سوریه غیرقابل‌قبول استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت خارجه روسیه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از رایزنی لاوروف و وزیر امور خارجه سوریه خبر داد.
 
در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: (سرگئی لاوروف) وزیر خارجه روسیه و «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه درباره درگیری‌های جاری میان فلسطین و (رژیم) اسرائیل تلفنی گفت‌وگو کردند.
 
بیانیه مذکور در این خصوص اضافه می‌کند: لاوروف در گفت‌وگو با همتای سوری خود، بر غیرقابل قبول بودن گسترش دامنه درگیری‌ها به سوریه تاکید کرد. لاوروف به همتای سوری خود تأکید کرد که حمله (رژیم) اسرائیل به خاک سوریه با توجه به تشدید درگیری‌ها غیرقابل قبول است.
 
این در حالی است که حملات وحشیانه هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد نیرو‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری و جنوب غزه موفق شده‌اند در درگیری با نظامیان اشغالگر، آن‌ها را به همراه تجهیزاتشان هدف قرار دهند.
 
منابع پزشکی فلسطینی در غزه اعلام کردند که در نتیجه جدیدترین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بیش از ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شدند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار