جنبش جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها به‌شدت از سخنرانی سید حسن نصرالله نگران هستند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای گفت که صهیونیست‌ها به‌شدت نگران پیامد‌ها و نتیجه سخنرانی امروزِ دبیرکل حزب‌الله لبنان هستند.
کد خبر: ۶۲۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 03November 2023

جنبش جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها بشدت از سخنرانی سید نصرالله نگران هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شبکه المیادین گفت که ما اطمینان زیادی به حزب‌الله داریم.

وی افزود: اقدامات حزب‌الله بسیار بزرگ است و این گروه در مقابله با صهیونیست‌ها، پیروزی شریک است و روابط با آن نیز راهبردی است.

«ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی در صنعا نیز اعلام کرد: آمریکا و کشور‌های اروپایی منتظر سخنان جمعه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هستند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه (۱۲ آبان) قرار است که در سخنانی مهم در خصوص تحولات فلسطین سخنرانی کند.

شبکه‌های صهیونیستی گزارش دادند: تمام خاورمیانه نَفَس‌های خود را پیش از سخنرانی نصرالله در سینه حبس کرده است.

ترس رسانه‌های صهیونیستی از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان ساعاتی پس از آن بیان می‌شود که این گروه آمار کشته‌های و زخمی‌های رژیم صهیونیستی در جنگ طوفان الاقصی از روز ۸ اکتبر (۱۶ مهر) را منتشر کرد.

بر اساس این بیانیه، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.

در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر) ۱۰۵ عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار