امام جمعه کرمانشاه:

آمریکا همواره توطئه‌های گوناگونی علیه ملت ایران راه می‌اندازد

حجت‌الاسلام «غفوی» گفت: آمریکا همواره توطئه‌های گوناگونی علیه ملت ایران راه می‌اندازد و از جمله این توطئه‌ها جنگ ترکیبی سال گذشته آمریکا بود که به فضل الهی شکست خورد.
کد خبر: ۶۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 03November 2023

آمریکا همواره توطئه های گوناگونی علیه ملت ایران راه می‌اندازدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوی» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز، اظهار داشت: این رسوایی را آمریکا هنوز نتوانسته جبران کند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره توطئه های گوناگونی علیه ملت ایران راه می‌اندازد، گفت:  از جمله این توطئه‌ها جنگ ترکیبی سال گذشته آمریکا بود که به فضل الهی شکست خورد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به جنایات رخ داده در غزه، گفت: این جنایات چهره آمریکا را برای همگان بر ملا کرد، زیرا آن ها همواره مدعی طرفداری از حقوق بشر هستند، اما دیدیم در غزه جنایات صورت گرفته با سلاح های آمریکایی و با فرماندهی مستقیم آمریکا است که نتیجه آن کشتن هزاران نفر انسان مظلوم که چهار هزار نفر کودک و سه هزار نفر زن هستند، می باشد.

وی با بیان اینکه این حقیقت شیطان بزرگ است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «مرگ بر آمریکا یک شعار نیست، یک خط و مشی است». به واقع مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطنت، مرگ بر جنایتکار، مرگ بر زورگویی، مرگ بر قتل و خونریزی، مرگ بر قاتلین کودکان و زنان بی‌گناه و مرگ بر همه جرم‌هایی که مرتکب می‌شوند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه در ادامه با دعوت همگان به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: فردا همه به خیابان ها خواهیم آمد و یک صدا فریاد خواهیم زد مر گ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار