فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

امروز هر کودک شهید در غزه سندی از جنایت استکبار جهانی است

سردار رادان طی پیامی به ارواح مطهر شهدای راه مقابله با استکبار در سراسر جهان ادای احترام کرد و گفت: امروز هر کودک شهید در غزه سندی از جنایت استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 04November 2023

امروز هر کودک شهید در غزه سندی از جنایت استکبار جهانی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرماندهی کل انتظامی کشور طی پیامی روز ۱۳ آبان را گرامی‌داشت و به ارواح مطهر شهدای راه مقابله با استکبار در سراسر جهان ادای احترام کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

قُل إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَحِدَةٍ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثنَی وَفُرَدَی ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا

استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان یکی از ویژگی‌های فطری هر انسان پاک سرشت و روشن ضمیر است. خداوند هم در آیه ۴۷ سوره مبارکه سبا انسان را به قیام برای خدا و تفکر در باب این مهم توصیه کرده است. بر مبنای این آیه شریفه، قیام و تفکر دو بال آزادگی و رستگاری انسان است.

۱۳ آبان در کشور ما یادآور سه اتفاق مهم در حافظه ملی ایرانیان است. اتفاقات درس آموزی که تفکر در هرکدام مسیر رشد و پیشرفت ملت بزرگ ایران را نشان می‌دهد. از ۱۳ آبان ۱۳۴۳ که امام خمینی (ره) در مقابل لایحه ننگین کاپیتولاسیون قیام فرمود تا ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که دانش آموزان در مقابل نیروهای سرکوبگر رژیم ظالم پهلوی به خاک و خون کشیده شدند و در نهایت ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که دانشجویان لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند، همه نشان از قیام مردی بزرگ به همراهی ملت مقاوم در مقابل نظام استکباری جهانی است و بزرگداشت این حوادث بزرگ در طول سال‌های اخیر از باب همان توصیه به تفکر در آیه شریفه فوق است.

امروز و در حالی که استکبار جهانی عیان‌تر از همیشه خوی خونخوار و جلاد منش خود را در میدان نبرد غزه به نمایش گذاشته است، بزرگداشت روز ملی استکبار ستیزی معنا و اهمیت صدچندان به خود گرفته است. امروز هر کودک شهید در غزه سندی از جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عاملیت و مباشرت اسراییل غاصب و کودک کش و نشانی از پیروزی قیام کنندگان در راه خدا ست که جهان امروز و تاریخ انسانی آن را تصدیق و تأیید می‌کنند.

چراغی که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ با قیام در مقابل لایحه ننگین و نژادپرستانه کاپیتولاسیون آغاز کرد امروز طوفانی بزرگ در جهان به پا کرده است. امروز مسیر پر فراز و نشیب مبارزه با استکبار جهانی به رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و با آمادگی تمامی فعالین جبهه مقاومت اسلامی تا رفع ظلم و فروپاشی نظام سلطه ادامه خواهد یافت.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۳ آبان را گرامی داشته و به ارواح مطهر شهدای راه مقابله با استکبار در سراسر جهان ادای احترام می‌کند و بر عهد خود با امام و شهدا و فرماندهی معظم کل قوا و ملت بزرگ ایران برای ایستادگی در مقابل تهدیدها و حفظ و صیانت از مرزها و امنیت کشور تاکید می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار