در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مشهد مطرح شد؛

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: شهدای دانش‌آموز نماد رشادت‌های جوانان ایران هستند

«شوشتری» گفت: در دفاع مقدس ۳۳۰ هزار دانش آموز در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که ۳۶ هزار نفر آنان به فیض شهادت نائل آمدند و نمادی از رشادت‌های قشر دانش‌آموز شدند.
کد خبر: ۶۲۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 04November 2023

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: شهدای دانش‌آموز نماد رشادت‌های جوانان ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیر شوشتری» در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی که امروز در دبیرستان پسرانه خواجه نصیرالدین طوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان در روند پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش‌ موثر و تعیین‌کننده‌ای داشتند.

وی افزود: در جریان دفاع مقدس ۳۳۰ هزار دانش آموز در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که ۳۶ هزار نفر آنان به فیض شهادت نائل آمدند و نمادی از رشادت‌های قشر دانش‌آموز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این معلمان نیز نقش خوبی در آموزش و تعلیم و تربیت نسل آینده‌ساز کشور در آن دوران پرافتخار ایفا کردند.

شوشتری گفت: اکنون نیز برای هر تحولی که باید در عرصه اجتماع رخ دهد، تغییر را باید از نسل دانش‌آموز آغاز کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه دانش آموزان همیشه در دوره‌های مختلف اثرگذار بودند، خاطرنشان کرد: هر کجا که دانش‌آموزان حضور داشته باشند، اثرگذار و منشأ تحول هستند. دانش آموزان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی در دنیا افتخارآفرین بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها