وحشت دوباره آقای دبیر کل از شدت جنایت صهیونیست‌ها در غزه

دبیر کل سازمان ملل که طی ۲۹ روزی که از جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می‌گذرد اقدام عملی ملموسی انجام نداده، بار دیگر امروز اعلام کرد از حمله‌ای که علیه کاروان خودرو‌های امدادی در خارج از بیمارستان شفا در غزه روی داده احساس وحشت کرده است.
کد خبر: ۶۲۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ - 04November 2023

وحشت دوباره آقای دبیر کل از شدت جنایت صهیونیست‌ها در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز شنبه گفت از حمله‌ای که در غزه علیه کاروان خودروهای امدادی خارج از بیمارستان الشفاء روی داده، احساس وحشت کرده است.

دبیر کل سازمان ملل بار دیگر در درخواستی تکراری گفت: «کشتار غیرنظامیان در غزه و بمباران و محاصره آنها باید متوقف شود».

شامگاه جمعه (دیشب) بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دروازه بیمارستان الشفاء را بمباران کردند که در نتیجه آن ۱۵ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. 

مدیر بیمارستان الشفاء اعلام کرد که تیم‌های پزشکی و امدادگران در میان شهدا هستند. به گفته او، برخی از زخمی‌های این بیمارستان به دلیل کمبود امکانات و خدمات به شهادت رسیدند. همچنین وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی سه بیمارستان الشفاء، القدس و اندونزی در غزه را بمباران کرد.

جنایات رژیم صهیونیستی امروز برای بیست و نهمین روز متوالی از حملات تجاوزکارانه به نوار غزه، با حملاتی علیه بیمارستان‌ها، مساجد و منازل مسکونی ادامه یافت؛ اشغالگران مخازن آب، ژنراتورهای برق، ایستگاه‌های انرژی خورشیدی و حتی کشتی ماهیگیران را هم هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت غزه با اعلام اینکه جنایات امروز رژیم اشغالگر منجر به شهادت ۲۳۱ فلسطینی دیگر شده، گزارش داد: شمار شهدا در غزه به ۹۴۸۸ نفر رسیده است؛ ۷۰ درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار