در دادگاه رسیدگی به شکایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم مطرح شد؛

مادر شهید رادمهر: شهدای مدافع حرم با سلاح‌های آمریکایی به شهادت رسیدند

ملازاده گفت: آیا مسئولیت دولت آمریکا در حمایت و شکل‌گیری جبهه النصره، داعش، احرار الشام و .... واضح و آشکار نیست؟ سند آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا نشان می‌دهد حمایت دولت اوباما از القاعده تنها به حمایت غیر کشنده محدود نبوده است بلکه به ارسال سلاح‌های کشنده نیز گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۶۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 05November 2023

شهدای مدافع حرم با سلاح‌های آمریکایی به شهادت رسیدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «عقیله ملازاده» مادر شهید «محمود رادمهر» در جریان رسیدگی به شکایت خانواده‌های شهدای مدافع حرم از دولت آمریکا اظهار داشت: بنده از قوه قضائیه که این جلسه رسیدگی به جنایات آمریکا را فراهم کرده است تشکر می‌کنم.

ملازاده خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۱۶ به دستور رئیس جمهوری آمریکا نیروی دریایی آمریکا با شلیک به مواضع نیرو‌های مردمی مبارز با داعش حمایت آشکار خود را از داعش اعلام کردند.

مادر شهید رادمهر خاطرنشان کرد: آیا مسئولیت دولت آمریکا در حمایت و شکل‌گیری جبهه النصره، داعش، احرار الشام و .... واضح و آشکار نیست؟ سند آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا نشان می‌دهد حمایت دولت اوباما از القاعده تنها به حمایت غیر کشنده محدود نبوده است بلکه به ارسال سلاح‌های کشنده نیز گسترش می‌یابد.

فرزند شهید حسین محرابی: وهابیت انگلیسی منشأ تروریست هایی مانند داعش و جبهه النصره است

«زینب محرابی» فرزند شهید حسین محرابی در ادامه این دادگاه اظهار داشت: رشد تروریسم و افراط گرایی مذهبی در سال‌های اخیر از راهبرد‌های آمریکا و همپیمانانش در منطقه بوده است.

وی افزود: رشد وهابیت و سلفی گیری که سیاست اصلی روباه پیر کشور انگلیس بوده است؛ این کشور فضایی در منطقه خاورمیانه پیدا کرده است تا بتوانند اهداف استعماری استکبار جهانی را پیش ببرد.

فرزند شهید محرابی خاطرنشان کرد: نتیجه چنین سیاست‌هایی توسط کشورهای غربی موجب بروز خشن‌ترین صحنه‌های که هیچ وجدان بیدار آن را نمی‌پذیرد شده است، این راهبرد دشمن سبب شده تا مردم عراق و سوریه تلخ‌ترین دوران تاریخ خود را تجربه کنند و زنان و دختران معصوم شان به عنوان برده جنسی به خرید و فروش برسد.

محرابی افزود: عالیجناب همانگونه که در درخواست مطرح شده است منشأ تروریسم در منطقه خاورمیانه وهابیت انگلیسی است که صدمات مادی و معنوی بسیاری زیادی به مسلمانان و منابع آنها وارد کرده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار