مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

جشنواره ملی موسیقی باعث ارتقای فرهنگ محلی و تقویت هویت ملی می‌شود

دریایی گفت: جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی ارتقای فرهنگ محلی و تقویت هویت ملی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۶۲۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 07November 2023

جشنواره ملی موسیقی باعث ارتقای فرهنگ محلی و تقویت هویت ملی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی‌اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در دومین جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی در کامیاران اظهار داشت: جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی ارتقای فرهنگ محلی و تقویت هویت ملی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری این جشنواره بهانه‌ای برای دورهمی هنرمندان اقصی نقاط کشور است تا آداب و رسوم و فرهنگ منطقه خود را بخوبی معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: ایران رنگین کمان اقوام و امروز کامیاران تجلی گاه این ظرفیت کم نظیر است.

وی ادامه داد: امروز هر شهر کردستان را با جشنواره‌ای می‌شناسند و از این به بعد هم کامیاران با جشنواره موسیقی خیابانی شناخته می‌شود.

دریایی خاطرنشان کرد: در راستای رشد فضائل اخلاقی هم جشنواره‌هایی هم، چون جشنواره نماز را به زودی در شهر کامیاران برگزار می‌کنیم.

وی به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز در شهر امام شافعی کودکان و زنان و بی گناهان زیادی توسط رژم غاصب صهیونیستی به مظلومانه‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: هنرمندان با زبان هنر خود باید صدای مظلومیت مردم غزه باشند و از طریق هنر خود حمایتشان را از مردم مظلوم نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار