فرماندار کامیاران:

جشنواره موسیقی کامیاران نمایشی از وحدت و همدلی میان اقوام بود

«ثقفی‌نیا» با بیان اینکه جشنواره موسیقی کامیاران نمایشی از وحدت و همدلی میان اقوام بود، گفت: امیدوارم دبیرخانه دائمی این جشنواره در کامیاران راه اندازی و در سال‌های آینده به صورت بین المللی برگزار شود.
کد خبر: ۶۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ - 09November 2023

جشنواره موسیقی کامیاران نمایشی از وحدت و همدلی میان اقوام بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیانوش ثقفی‌نیا» فرماندار کامیاران به جشنواره سراسری موسیقی خیابانی کامیاران که با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اشاره کرد و با تقدیر از همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های متولی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: امیدوارم دبیرخانه دائمی این جشنواره در کامیاران راه اندازی و در سال‌های آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

وی افزود: در ۲ روز برگزاری این جشنواره، ۸ گروه شرکت کننده، بیش از ۲۰ اجرای داشتند که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد.

فرماندار کامیاران یادآور شد: آنچه که در این جشنواره دیدیم و شنیدیم نمایشی زیبا از وحدت و همدلی میان اقوام بود که در قالب موسیقی اصالت را فریاد می‌زد و ما به خود می‌بالیم که در دیار مهرپرور کامیاران میزبان بزرگوارانی از استان‌های کشور و هنردوستان بودیم.

جشنواره سراسری موسیقی خیابانی با حضور هشت گروه از استان‌های کشور و همچنین چند گروه محلی استان، در شهر کامیاران و شهر موچش از توابع این شهرستان و روستای گردشگری پالنگان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار