رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر خبر داد؛

کمک بیش از ۲۵ میلیارد ریالی حامیان نوشهری به فرزندان ایتام و محسنین

«عسکری» از کمک بیش از ۲۵ میلیارد ریالی حامیان نوشهری به فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 08November 2023

کمک بیش از  ۲۵ میلیارد ریالی حامیان نوشهری به فرزندان ایتام و محسنینبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «بهزاد عسکری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۴۰۰ نفراز حامیان شهرستان نوشهر از ۱۰۷ نفر از ایتام و ۴۵۴ نفر فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی افزود: در ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ حامیان این شهرستان مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال به صورت مستقیم بحساب فرزندان ایتام و محسنین واریز کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه طرح اکرام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد بوده است، ادامه داد: این طرح با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقای معیشت و تکریم ایتام اجرا شده است و در طول فعالیت این طرح که با استقبال بسیار زیاد مردم خیر و نیکوکار روبه‌رو شده است، اقدامات اساسی برای رفع نیاز‌های خانواده‌های ایتام مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیاز‌های ضروری انجام شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر درباره طرح محسنین و حمایت از نیازمندان غیر یتیم، بیان کرد: برخی از خانواده‌ها به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست، تحت پوشش کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

این مسئول تاکید کرد: نیکوکاران جهت حمایت از کودکان نیازمند، می‌توانند از طریق سامانه اکرام به نشانی ekram.emdad.ir اقدام کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰۴۳ خانوار در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار