در اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان نیروی پدافند هوایی ارتش مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش: زن زمینه‌ساز موفقیت خانواده در عرصه اجتماع است

امیر سرتیپ یوسفی خوش‌قلب گفت: زن، محور و پایه ساختار خانواده و اصلاح‌گر و زمینه‌‌ساز موفقیت خانواده در زندگی اجتماعی است.
کد خبر: ۶۲۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 08November 2023

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش: زن زمینه‌ساز موفقیت خانواده در عرصه اجتماع استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اختتامیه سیزدهمین جشنواره زوج‌های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: زن و مرد، خانواده را به‌عنوان کوچک‌‌ترین واحد اجتماعی تأثیرگذار بر فرهنگ جامعه تشکیل می‌دهند و خانواده خاستگاه تولد و تکاثر انسانی و رمز و راز پایداری و ماندگاری بشریت و معیار و راهنمای رفتار و استحکام‌‌بخش ملاک‌‌های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش ارتباط تنگاتنگ نقش اجتماعی زن با جایگاه وی در خانواده را یادآور شد و افزود: زن، محور و پایه ساختار خانواده و اصلاح‌گر و زمینه‌‌ساز موفقیت خانواده در زندگی اجتماعی است.

وی ادامه داد: فضای صمیمی، تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها