حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

امام جمعه تایباد: حفظ انقلاب اسلامی در حضور گسترده مردم در انتخابات متجلی می‌شود

حجت‌الاسلام ملکی گفت: به رغم همه ظلم‌هایی که از سوی نظام سلطه بر ملت ایران روا داشته شده، قطعاً مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور گسترده خواهند داشت؛ چراکه حفظ انقلاب اسلامی در این حضور متجلی می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 09November 2023

امام جمعه تایباد: حفظ انقلاب اسلامی در حضور گسترده مردم در انتخابات متجلی می‌شودحجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «حسین ملکی‌ابرده» امام جمعه تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم ظلم و ستم خود نسبت به مستضعفین، دائماً در حال طرح‌ریزی توطئه‌ در عرصه‌های مختلف هستند.

وی افزود: آنچه که ایران را تا به امروز در برابر تمامی تهدیدات بیمه کرده، سه عنصر اسلام، حضور مردم و وحدت است.

امام جمعه تایباد در تبیین این سه عنصر گفت: مکتب اسلام که در ولایت نمود دارد، حضور مردم در تمامی عرصه‌ها چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و وحدت ملی که همه طیف‌ها و جریانات در تقویت آن نقش دارند.

ملکی در ادامه متذکر شد: بر اساس سه مولفه مذکور عقل و شرع حکم می‌کند که آحاد مردم حافظ و نگهبان انقلابی باشند که خود، آن را پی‌ریزی کرده‌اند.

امام جمعه تایباد در پایان تأکید کرد: حفظ انقلاب اسلامی ایران در حضور گسترده مردم در انتخابات متجلی می‌شود که این حضور بسیار سرنوشت‌ساز ‌است. به رغم تمامی گرفتاری‌هایی که از سوی نظام سلطه بر ملت ایران تحمیل شده است؛ قطعاً مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود حضور گسترده خواهند داشت و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار