حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

اصحاب رسانه در رویارویی با هجمه تبلیغاتی دشمن، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند

طباطبایی گفت: جامعه رسانه‌ای در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند باید اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شکل شفاف اطلاع‌رسانی کنند و برخورد آنان هم در رویارویی با فضای دشمن باید پدافندی و آفندی باشد.
کد خبر: ۶۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 07November 2023

اصحاب رسانه در رویارویی با هجمه تبلیغاتی دشمن، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان که در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخش عمده مسئله «جهاد تبیین» بر عهده اصحاب رسانه است و در این راستا با بهره‌گیری از فضای مطبوعات، فضای مجازی، خبرگزاری‌ها، امکانات سمعی و بصری و غیره این امر مهم تحقق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در عرصه رقابتی بودن انتخابات و مشارکت بالای مردم تأثیرگذاری زیادی از خود بر جای بگذارند، افزود: جامعه رسانه‌ای در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند باید اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شکل شفاف اطلاع‌رسانی کنند و برخورد آنان هم در رویارویی با فضای دشمن هم پدافندی و هم آفندی باشد.

طباطبایی با تاکید بر اینکه روشنگری دستاوردهای مهم کشور برای مردم تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت و حضور مردم پای صندو‌ق‌های رای دارد، تاکید کرد: مسئله امیدآفرینی و آینده‌نگری در بین مردم یکی از وظایف اصحاب رسانه است چراکه تمام تلاش دشمن این است که حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تحرکات دشمن در سال گذشته یادآور شد: سال قبل تمام گروه‌های معاند متحد شدند که مردم را علیه انقلاب اسلامی و نظام بسیج کنند اما در نهایت با بصیرت مردم، دشمنان شکست مفتضحانه‌ای متحمل شدند.

این مسئول با تأکید بر اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به درستی برای مردم تبیین و معرفی شود، تصریح کرد: طبق برخی آمارها ۴ میلیون پیام فارسی روزانه در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود که از این ارقام ۲ میلیون پیام مربوط به اخبار علمی و مباحث عمومی است.

وی ادامه داد: در این بین ۲ میلیون پیام دیگر موجود در این فضا مبنای درستی ندارند و بخش زیادی از آن‌ها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

در این جلسه احکام صادره اعضای کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان توسط معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی به اعضا اعطا شد.

همچنین اعضای این کمیته نقطه نظرات خود را پیرامون روش‌های دستیابی به مشارکت بیشتر و فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات‌ ستاد انتخابات استان بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار