معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

دانشجویان در ایجاد مشارکت پرشور انتخابات نقش اساسی دارند/ یکی از حربه‌های دشمن دلسرد کردن مردم و ترسیم آینده تاریک است

طباطبایی گفت: مشارکت پرشور و انتخاب اصلح از موارد مهم در انتخابات است که دانشجویان در تحقق آن نقش اساسی دارند.
کد خبر: ۶۳۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 04December 2023

لزوم مشارکت پرشور دانشجویان در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سبزوار اظهار داشت: مشارکت پرشور و انتخاب اصلح از موارد مهم در انتخابات است که دانشجویان در تحقق آن نقش اساسی دارند.

طباطبایی افزود: جامعه به کلام و نگاه دانشجویان توجه ویژه‌ای دارد لذا این قشر باید تکلیف و وظیفه خود در عرصه انتخابات را به نحو احسن انجام دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: خودباوری و اعتماد به نفس یکی از این دستاوردها بوده است و جمهوری اسلامی احیاگر تمدن بزرگ اسلامی به شمار می‌رود. برای نمونه، امروز ایران در حوزه پزشکی و پیوندهای مختلف کلیه، مغز استخوان، نخاع، جراحی قلب و ساخت داروی ایدز در ردیف کشورهای سرآمد جهان قرار دارد.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت پرداختن به جهاد تبیین در جامعه ادامه داد: جهاد تبیین این دستاوردهای پزشکی که در داخل کشور توسط متخصصان و فرزندان این مرز و بوم انجام می‌شود در کنار دیگر موفقیت‌های علمی ضرورت دارد. جوانان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی به قله‌های علم دست یافته‌اند و دستیابی به رشد علمی معادل ۱۱ برابر میانگین جهانی یکی از این موارد است.

وی با اشاره به تحرکات دشمن افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی، دروغ‌پراکنی و هجمه رسانه‌ای تلاش می‌کند جلوی پیشرفت‌های علمی جوانان ما را که مرهون خون شهداست بگیرد. یکی از حربه‌های دشمن دلسرد کردن مردم و ترسیم آینده تاریک است، آنها از ماه‌های گذشته برای رقم زدن صحنه سرد و بی رونق در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات خود را به میدان آورده‌اند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: به طور یقین حضور پرشور و معنادار مردم در عرصه انتخابات باز هم دشمن را در ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار