حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی

حضور گسترده مردم در انتخابات عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کند

«طباطبایی» گفت:باید با همدلی بستر حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود تا دشمن در القای بی‌‌اثر بودن آرا در انتخابات ناکام بماند.
کد خبر: ۶۰۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ - 26July 2023

حضور گسترده مردم در انتخابات عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در شورای اداری شهرستان چناران که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با برنامه‌ریزی به دنبال القای این شبهه است که رأی مردم در انتخابات بی‌تأثیر و بی‌نتیجه است، بنابراین یکی از مهمترین وظایف ستادهای انتخابات خنثی‌سازی این نقشه دشمن است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مردم‌سالاری دینی شکل گرفته و مردم براساس دین با شرکت و حضور در انتخابات، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: مردم، ولی فقیه را از میان فقهای جامع‌الشرایط و با حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌کنند، همچنین رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و شوراها در کشور انتخابی هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: انتخابات در بازه زمانی یک روزه برگزار می‌شود ولی تأثیر آن سال‌ها باقی می‌ماند، دشمنان نظام و انقلاب بعد از تلاش برای ایجاد اغتشاشات در سال گذشته، سعی دارند تا با تأثیرگذاری از طریق تبلیغات گسترده رسانه‌ای و فضای مجازی یأس و ناامیدی را در افکار عمومی و در بین مردم ترویج کنند.

طباطبایی تصریح کرد: محور برگزاری انتخابات امسال عمل به راهبردهای چهارگانه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است و این مهم در سرلوحه فعالیت ستاد انتخابات استان قرار دارد.

طباطبایی بیان داشت: در اجرای انتخابات باید دقت شود تا با صیانت از آرای مردم، فضا و بهانه‌ای برای دشمن داده نشود و با همدلی و همیاری، بستر حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات دوره گذشته در استان خراسان رضوی ۶۳ درصد بوده است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه‌تر از گذشته، صورت گرفته در همین راستا حدود ۸۰ هزار نفر نیروی اجرایی برای برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار