مسئول قرارگاه فضای مجازی کردستان خبر داد؛

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان

«فرامرزی» از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 09November 2023

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «مجتبی فرامرزی» مسئول قرارگاه فضای مجازی کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کردستان با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی برگزار می‌شود.

وی گفت: حدود ۷۰ نفر در قالب ۱۴ تیم تخصصی در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت‌نام و ساماندهی شده‌اند و به رقابت خواهند پرداخت.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی کردستان با بیان اینکه این رویداد ۴۸ ساعته از ۲۰ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد تخصصی در رشته‌های اصلی برنامه‌نویسی تلفن همراه، بازی سازی تلفن همراه و پویانمایی و رشته‌های جانبی موشن و پوستر سازی رقابت خواهند کرد.

فرامرزی با اشاره به اینکه داوطلبان در قالب گروه‌های سه تا پنج نفره، برای شرکت در هرکدام از بخش‌ها در سایت رویداد ثبت نام کردند، تصریح کرد: در این دوره از رویداد در هر یک از رشته‌های اصلی به تیم‌های اول تا سوم جوایز نفیس نقدی اهدا می‌شود.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی کردستان بیان کرد: برگزیدگان این رویداد، به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج با معرفی تیم‌های برتر ۲۲ آبان در سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار