در افتتاحیه دهمین صعود سراسری کوهنوردان بسیجی و پاسدار به قله توچال؛

جانشین فرمانده کل سپاه: میزان دقت و نقطه‌زنی موشک‌های ایرانی/ جبهه مقاومت هر روز توانمندتر می‌شود

سردار فدوی گفت: دشمنان اسلام از حزب شیطان و جبهه باطل هستند و طبق وعده الهی آن‌ها همیشه شکست خورده‌اند و همواره جبهه حق پیروز بوده و تجلی این روال زمانی است که مسلمانان به تکالیف خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۲۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 11November 2023

جانشین فرمانده کل سپاه: به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت هر روز توانمندتر می شود/ قادریم هزاران کیلومتر آن طرف تر موشک را مستقیما به یک هدف در گوشه‌ای از یک اتاق شلیک کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در افتتاحیه دهمین صعود سراسری و کشوری کوهنوردان بسیجی و پاسدار به قله توچال تهران که امشب (شنبه) در تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم، اظهار داشت: شهید طهرانی‌مقدم یکی از پاسداران پرنشاط و فعال و کوهنوردی حرفه ای بود.

وی با بیان اينکه شهید طهرانی‌مقدم فردی پر تلاش در عرصه های مختلف و در خدمت اسلام بود، ادامه داد: در این مراسم تعدادی از کوهنوردان (خانم و آقا) حضور دارند که بامداد (یکشنبه) به یاد شهید طهرانی‌مقدم به قله توچال صعود می کنند.

سردار فدوی تاکید کرد: با تلاش های شهید طهرانی‌مقدم قادریم هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر موشک را مستقیما به یک هدف در گوشه‌ای از یک اتاق شلیک کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه به تحولات فلسطین اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام از حزب شیطان و جبهه باطل هستند و طبق وعده الهی آنها همیشه شکست خورده‌اند و همواره جبهه حق پیروز بوده و تجلی این روال زمانی است که مسلمانان به تکالیف خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت هر روز توانمندتر می شود، تصریح کرد: بخشی از جبهه مقاومت در فلسطین کاری کرده که خبیثان عالم در باتلاق فرو رفتند و هیچ توانی در برابر حماس ندارند و شکست مفتضحانه ای خوردند.

سردار فدوی با بیان اینکه خبیثان عالم ۷۰ سال ذهن عالم را فریب دادند، افزود: خبیثان عالم چهره رژیم کودک‌کش صهیونیستی را با نقاب پوشانده بودند و این در حالی است که صهیونیست ها با شرارت هایی که در این سال ها مرتکب شدند هزاران نفر از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین را به شهادت رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اينکه جنایت های صهیونیست ها در غزه موجب برآشفته شدن مردم بیش از ۹۰ کشور دنیا شده است، اضافه کرد: همه مردم دنیا پی بردند که صهیونیست ها خبیث و جنایتکار هستند و این دستاورد بزرگی بود؛ صهیونیست ها خبیث ترین و جنایتکار ترین جنایتکاران عالم هستند و مردم بی گناه و بی دفاع را به شهادت می رسانند.

وی به شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: صهیونیست تا به حال به این میزان تلفات نداده بودند؛ صهیونیست ها شکست سنگینی در رسانه ها نیز خوردند و این در حالی است که آنها مورد حمایت رسانه های دنیای استکبار هستند.

سردار فدوی با بیان اینکه صهیونیست ها مالک رسانه های استکبار دنیا هستند، یادآور شد: صهیونیست ها در رسانه های خودی نیز شکست خوردند و مردم دنیا دروغ های طولانی مدت این رژیم پوشالی را دیدند و آگاه شدند و جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها