سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

تداوم انقلاب مرهون راه شهداست

«نجفی» گفت: تداوم انقلاب مرهون راه شهداست و اگر شهدا و خانواده های معظم آن ها و راهشان را فراموش کنیم یقین بدانیم که آغاز راه نابوی ماست.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ - 12November 2023

تداوم انقلاب مرهون راه شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم یادواره شهید حمدالله دکامی زاده و ۸۳۵ شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان قصرشیرین برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهدا نامداران آسمانند و امروز اگر یاد و نام شهدا در کشور ما به عنوان یک اصل و راهبرد در بین مسئولان جا بیفتد و این حرکت عظیم شهدا در بین ما به عنوان کارگزاران جا بگیرد افق روشنی برای آینده کاری ما ترسیم می کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین افزود: در زمان جنگ تحمیلی هر جا گره کوری در جبهه ها پیش می آمد شهیدان با توسل بر ائمه اطهار (ع) گره گشایی کردند و امروز از شهدا می خواهیم دست ما را در این راه پرتلاطم بگیرند.

وی بیان کرد: امروز اگر بخواهیم مسیر انقلاب را به صورت آن چیزی که امام (ره) فرودند ترسیم کنیم راهی جز اهداف و مسیر و استعانت از شهدا نیست و اگر در عمر با برکت انقلاب مقدس جمهوری اسلامی و به خصوص در سال های اخیر حوادثی پیش آمد که روح و راه شهدا کشور را حفظ کرد، چه بسا کشورهایی که با عِده و عُده آمده بودند کشور را تصاحب کنند و تنها کشوری که می توانست و توانست در برابر این حوادث بایستد و مقاومت کند ایران اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین گفت: تداوم انقلاب مرهون راه شهداست و اگر شهدا و خانواده های معظم آن ها و راهشان را فراموش کنیم یقین بدانیم که آغاز راه نابوی ماست.

نجفی با بیان اینکه، اگر بخواهیم انقلاب با صلابت پیش برود باید راه و نام شهدا در جامعه همچنان حفظ شود گفت: امسال در انتخابات پیش رو با صلابت و مشارکت حداکثری بار دیگر دین خود را به شهدا ادا می کنیم و به همه مردم اعلام می کنیم که با استعانت از شهدا امانتداران خوبی برای رای شما خواهیم بود و از آرای شما صیانت می کنیم.

ما باید با جهاد تبیین و برگزاری یادواره شهدا برای جوانان توضیح دهیم

امیر «جلال صالحی» فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه نیز با بیان اینکه دشمن به دنیال تضعیف ولایت فقیه است، گفت: پیشرفت و نجات کشور ما مرهون حضور رهبری و اصل ولایت و ولایتپذیری مردم است از این رو دشمن در حوادث سال گذشته درصدد تضعیف ولایت بودند که با بصیرت مردم و هوشمندی های رهبری نقشه های آنان شکست خورد.

امیر  صالحی افزود: ما باید با جهاد تبیین و برگزاری یادواره شهدا برای جوانان توضیح دهیم که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس چه کردند و انقلاب چگونه به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: دشمن در جنگ سخت شکست خورد و امروز به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده اما بازهم با هوشمندی و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم شکست می خورد و پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) خواهد رسید.

وحدت تمام متشکل از شیعه، سنی، اهل حق و کلیمی پیرزومندانه جنگیدند

«گشتاسب پرونده» یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم در سخنانی با بزرگداشت یاد شهدا گفت: شهرستان قصرشیرین در غربی ترین نقطه ایران اسلامی قرار دارد که از دیرباز میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگان بوده است.

وی افزود: این شهر مظلوم نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی هشت ساله و یادآور روزهای حماسه و مجاهدت و مقاومت رزمندگان اسلام است که در دفاع از این آب و خاک جانانه خوش درخشیدند و اجازه ندادند یک وجب از این سرزمین گرانبها و مقدس به دست دشمن بیفتد.

پیشکسوت دفاع مقدس افزود: مردم شهرستان قصرشیرین برای دفاع از این آب و خاک شهدای زیادی تقدیم کردند و فارغ از تعصبات قومی و با وحدت تمام متشکل از شیعه، سنی، اهل حق و کلیمی پیرزومندانه جنگیدند تا جانفشانی هایشان در اذهان همه ملت ایران به یادگار بماند و از همه مذاهب و ادیان در این شهر شهید داریم که نشان از پیوستگی و وحدت ملی است و امروز نیز با اتحاد و یکپارچگی پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار