دبیرکل جمعیت هلال احمر:

ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال‌احمر فعال می‌شود

سلیمانی در جلسه با مدیران عامل سراسر کشور، از فعال شدن ستاد اجرایی انتخابات مجامع این جمعیت در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹ - 13November 2023

ستاد اجرایی انتخابات مجامع در هلال‌احمر فعال می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران عامل این جمعیت در سراسر کشور اظهار داشت: بحث اصلاح آئین نامه، روزشمار انتخابات و مسائل مرتبط با انتخابات هلال‌احمر در حال بررسی است و در هفته آینده مصوبات و برنامه زمانبندی انتخابات اعلام می‌شود.

سلیمانی افزود: موضوع پرداخت مبلغ حق عضویت در جلسه شورای معاونین جمعیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد که حق عضویت سالیانه جوانان مبلغ چهار میلیون ریال و داوطلبان پنج میلیون ریال باشد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به حساسیت موضوع انتخابات مجامع در جمعیت هلال احمر گفت: درصدد ایجاد هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی برای برگزاری هرچه شفاف‌تر انتخابات هستیم.

وی ضمن عرض خداقوت به امدادگران و نجاتگران استان‌هایی که در روز‌های اخیر درگیر سیل و آبگرفتگی بودند ادامه داد: با همت، تلاش، همدلی، هماهنگی و شفافیت در فرآیند برگزاری ششمین دوره از انتخابات مجامع، چه از منظر کمی و چه از منظر کیفی، شاهد انتخاباتی در شأن جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

سلیمانی همچنین با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات ابراز امیدواری کرد که با تشریک مساعی، سهیم شدن و به اشتراک گذاشتن تجربیات سنوات گذشته و با آمادگی کامل و همت بیشتر، اشکالاتی که در دوره‌های پیشین انتخابات ناشی از ناهماهنگی بین سازمانی و یا عدم شفافیت در ابلاغ آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها وجود داشته، به حداقل رسیده و مرتفع شود.

وی تاکید کرد: در انتخابات پیش‌رو انتظار می‌رود که همگی یک‌صدا، هماهنگ و همدل و برنامه‌ریزی مدون جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، با نشاط و حضور حداکثری باشیم.

در ادامه جلسه علی درویش‌پور معاون حقوقی و امور استان‌ها و صارم رضایی مدیرکل هماهنگی، مجامع و اموراستان‌ها نیز به بحث و تبادل نظر در زمینه چالش‌ها و فرصت‌های ششمین دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با مدیران عامل استان‌ها پرداختند.

لازم به ذکر است در این نشست، دغدغه‌ها، مشکلات، چالش‌ها و پیشنهادات مدیران عامل مطرح و در خصوص جدول زمانبندی، فرم ثبت فعالیت اعضا، بررسی امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، حضور بازنشستگان و مشاغل حساس در انتخابات مجامع هلال‌احمر بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار