کادر درمان خراسان رضوی حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کردند

کادر درمان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برگزاری تجمعات ضد صهیونیستی، حمله دژخیمان اسراییلی را به مراکز درمانی و بیمارستان‌های غزه محکوم کردند.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ - 13November 2023

کادر درمان خراسان رضوی حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در این اجتماعات پزشکان، کادر پرستاری و کارکنان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در بمباران و حمله به بیمارستان‌های غزه و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان فلسطینی از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.

کادر درمان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین آمادگی کامل خود را برای اعزام به غزه و درمان مجروحان اعلام کردند.

«سید مجید حسینی» قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در جمع تجمع‌کنندگان اظهارداشت: هیچگاه در طول تاریخ به اندازه امروز جبهه حق از باطل مشخص نبوده و اکنون جهانیان علیه اسرائیل غاصب موضع‌گیری کرده و همین امر موجب جبهه حق علیه باطل پررنگ‌تر شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد پایمال شدن حق و حقوق شهروندان فلسطینی هستیم و در چنین وضعیتی سکوت جایز نیست افزود: من به اتفاق خانواده‌ام آماده هستیم که به غزه برویم تا متناسب با تخصص و آموزش‌هایی که فرا گرفته‌ایم به مردم مظلوم غزه خدمت کنیم.

تخریب و بمباران بیمارستان‌ها بر خلاف قواعد جنگی است

بهزاد علیزاده معاون آموزشی بیمارستان امام رضا (ع) نیز در این تجمع گفت: بیمارستان‌های غزه زیر شدیدترین بمباران‌های جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند در حالی که بیمارستان‌ها براساس قواعد جنگی محل امن به شمار می‌روند و بمباران آن‌ها ممنوع و غیرقانونی است اما صهیونیست‌ها بی‌محابا و بی‌توجه به مسوولیت بین‌المللی خود بیمارستان‌های غزه را تخریب و بمباران می کنند.

وی با بیان این که سکوت در برابر جنایات اسرائیل غاصب جایز نیست، خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که خواهان حقوق بشر واقعی هستند می‌خواهیم که به یاری فلسطینیان بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها