امام جمعه تربت حیدریه:

بسیج خط مقدم انقلاب اسلامی است

حجت‌‌الاسلام معلمی گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه مقاطع تاریخی ایران اسلامی در خط مقدم حضور مداوم و تاثیرگذار داشته‌ است.
کد خبر: ۶۳۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ - 13November 2023

بسیج خط مقدم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت‌ حیدریه امروز در جلسه هماهنگی ستاد هفته بسیج، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج نام و مفهومی است که توسط امام خمینی (ره) خلق و ثمره این شجره آنقدر شیرین بود که به سایر کشورهای اسلامی نیز صادر شده.

وی تصریح کرد: تشکیل بسیج یک اراده الهی و الهام به قلب امام خمینی (ره) بود؛ بر همین اساس انتظار داریم در جلسات صاحب‌نظران و کارشناسان فرهنگ بسیجی را ترویج دهند.

معلمی تصریح کرد: بسیج تشکیلات مقدسی است که کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

امام جمعه تربت حیدریه تأکید کرد: ضمیر نوجوان ایران اسلامی آماده پذیرش حقیقت بسیج هستند و لذا می‌طلبد قلب این قشر را با فرهنگ بسیجی آشنا کرد.

وی با بیان اینکه باید جوانان بسیجی موفق در حوزه‌های مختلف را معرفی کرد، بیان داشت: نماز جمعه ظرفیت مهمی‌ برای توجه به استعداد و معرفی دانش‌آموزان موفق شهرستان است و می‌طلبد هر هفته در نماز جمعه این افراد تشویق شوند.

بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی

در ادامه این نشست سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بسیج را موتور محرک و قوه پیشران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ظرفیت عظیم و بی‌نظیر بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی با حضور در میدان‌های مختلف توانسته به‌عنوان یک بازو و قوه پیشران برای کشور نقش بسزایی را ایفا کند.

وی ادامه داد: بسیج در حفظ دستاوردها و دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به عنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بسیج گفت: بسیج به عنوان تجلی‌گاه اخلاق و خدمت با محوریت ولایت فقیه و گفتمان انقلابی‌گری به عنوان نیروی‌ای زنده و پویا توانسته خدمات شایانی در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار