یادداشت/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی

به بهانه مرگ انسانیت

تاریخ معاصر، حیران از حضور وحشیانه مِرکاواهای اهریمنی برای محاصره و شلیک به قلب بیمارستان‌هاست و صدای خس‌خس سینه‌های نوباوگان غریب غزه هنگام بارش تشعشعات فسفر سفید، در لابلای عربده‌های مستانه شیاطین صهیونیست، مجالی برای شنیده‌شدن نمی‌یابند.
کد خبر: ۶۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ - 15November 2023

«به بهانه مرگ انسانیت»گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ این روزها خیلی از آدم‌ها با دیدن صحنه‌های ضد بشری حیوانات انسان‌نُمای خودبزرگ‌بین صهیونیست، وجدان‌شان از اینکه انسان خلق شده‌اند در عذاب است.

البته برخی که از راه‌های غیر شرعی و حرام به مُکنت و مال و جاه و آلاف و الوفی رسیده‌اند، عاجز از صف‌بندی آخرالزمانی اسرائیل خون‌ریز خبیثند.

دُرّ گران‌بهای شرف، نایاب از شرافت و انسانیت، سرگردان موزه‌های خاک‌خورده جاهلیت وحشی مدرن است. بشریت در محاصره سبوعیت عصر تکنولوژی گرفتار زخم چرکین اشغال‌گری، جنایت، کشتار و ویرانی‌ست. واژه‌های نوع‌دوستی، هم‌یاری، امداد و کمک‌رسانی، دچار مضحکه و تمسخر زمان شده‌اند.

تاریخ معاصر، حیران و شگفت‌زده از حضور وحشیانه مِرکاواهای اهریمنی برای محاصره و شلیک به قلب بیمارستان‌هاست.

صدای خس‌خس سینه‌های نوباوگان غریب غزه هنگام بارش تشعشعات فسفر سفید، در لابلای عربده‌های مستانه شیاطین صهیونیست، مجالی برای شنیده‌شدن نمی‌یابند.

حاکمان و شیوخ عیاش، نهایت هم‌ّوغم‌ّشان برگزاری محافل رقص و آواز و پایکوبی‌ست، که مبادا، از مصیبت‌های جهان اسلام اندکی رنجور شوند!

اینک که از تنور دنیای سیاست، دنائت، رذالت و پستی حاکمان بی‌غیرت اسلامی _ عربی، آبی برای یاری مظلومین فلسطین گرم نمی‌شود و بخاری از آن بلند نیست، موسم بپا خاستن ملت‌های آزاده و احرار جهان است.

باید سدها را شکست. دیوارها و مرزها را درنوردید و مسلح و آماده به قلب سیاه دشمنِ حرامیِ زنجیرپاره کرده یورش برد و انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته و ناله‌های مظلومانه و غریبانه کودکان، زنان و مردان غزه را از دژخیمان اهریمنی صهیونیست گرفت.

خدایا نسل‌مان را در صف پیام‌رسانان زینبی قرار ده تا برای آیندگان بگویند روزگاری نسل‌کشی و کودک‌کشیِ روزانه صدها انسان دردمند و بی‌پناه که جرم‌شان رسیدن به حق قانونی و شرعی‌ بود، چگونه با بمب‌ها و راکت‌های هوشمند و ممنوعه فسفری، آتش‌زا و خوشه‌ای، معادل قدرت چند بمب اتمی، از آسمان و زمین به خاک و خون کشیده شدند تا بشریت مدعی تمدن در قرن بیست‌ویک نتواند با رسانه‌های فریبنده و دروغ‌گوی بزرگ دنیا، جای جلاد و شهید را عوض کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار