رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

هیأت‌های حسینی بسترساز گسترش امور خیریه شدند

بختیاری گفت: مرکز نیکوکاری ویژه‌ای ذیل بنیاد دعبل خزاعی شکل گرفته تا کسانی که تحت پوشش ساختارهای حمایتی نیستند، بتوانند از حمایت‌های متمرکز بهره‌مند شوند که نمونه‌ای از برکات هیأت مذهبی است که در عرصه اثرگذاری اجتماعی به میدان آیند و مقدمه کارهای بزرگ و خیرخواهی‌های را فراگیر کردند.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ - 16November 2023

هیأت حسینی بسترساز گسترش امور خیر شدندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اولین اجلاس ملی خیرین هیأت‌های کشور با حضور حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمع پرشور پیرغلامان، مداحان پیشکسوت و خیرین هیأت‌های مذهبی سراسر کشور، امروز در تالار همایش‌های هتل مدینة‎الرضا (ع) مشهد برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری در این همایش اظهار داشت: معرفت ولایت اهل‌بیت (ع) موضوعی است که خداوند عالم به دل‌های آماده، انفاس زکیه و فطرت‌های پاک عنایت می‌کند؛ تا جایی که ما در دوران مسؤولیت در آستان قدس رضوی، متعدد مشاهده می‌کردیم که برادران اهل سنت یا حتی غیرمسلمانان با اعتقاد راسخ و باور قلبی به زیارت علی ابن موسی‌الرضا (ع) می‌آمدند و اشک معرفت می‌ریختند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: عنایت اهل‌بیت (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و محدود به جغرافیا و مذهب نیست. اکنون هم اگر مظلومیت مردم غزه را مشاهده می‌کنیم، باید به درگاه حضرت رضا (ع) متوسل شویم تا این عنایت، ایمان آنان را راسخ‌تر و دشمنانشان را به شکست نزدیک‌تر کند زیرا اضمحلال بدخواه دین خدا، وعده پروردگار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت دستگیری از محرومین، تصریح کرد: مرکز نیکوکاری ویژه‌ای ذیل فعالیت بنیاد دعبل خزاعی شکل گرفته تا کسانی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هم نیستند، بتوانند از حمایت‌های متمرکز و هدفمند برخوردار شوند. این یک نمونه از برکات بی‌پایان هیأت مذهبی و کانون‌های ستایشگری در کشور است که در عرصه اثرگذاری اجتماعی به میدان می‌آیند و مقدمه کارهای بزرگ و خیرخواهی‌های فراگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار