همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

اجتماع مردم شیراز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم شهر شیراز همزمان با سر اسر کشور در حرم مطهرحضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) گرد هم آمدند تا جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 18November 2023

خروش مردم شیراز در محکومیت جنایات اسرائیل غاصبیه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مردم شهر شیراز همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گرد هم جمع شدند تا جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.

در این مراسم مسئولین و عموم مردم به ویژه نوجوانان، کودکان به همراه پدر و مادر حضور چشم گیر داشتند و با شعار مرگ بر اسرائیل کودک کش و مرگز بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را در کشار مردم مظلوم غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان محکوم کردند.

محوریت برنامه‌ها به میزبانی سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی صحن مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام بود که مردم، دانش آموزان، دانشگاهیان، طلاب، بسیجیان، خانواده‌های شهداء و ایثارگران و همچنین مسئولان ارشد استانی در جهت حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی تجمع و جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیست را محکوم کردند.

مردم با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست،  ای لشکر صاحب زمان آماده باش ضمن محکومیت جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی‌دفاع در بیمارستان غزه، خواستار برخورد قاطع جبهه مقاومت با اسرائیلی‌ها شدند.

دهه نودی‌های دانش آموز نیز امروز در این برنامه حضور داشتند و در اعتراض به این جنایات و حمایت از کودکان و همسالان مظلوم خود در باریکه غزه در فرودگاه شیراز تجمع و با سر دادن شعار‌هایی برعلیه بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی در نوار غزه این جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار